• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Hvidbrud

En liten fråga... Vad gör man nu? Steg 1: testa positivt. Check! Steg 2: ???? Hur gör man i detta landet?

• Villemoa

Hvidis: förstår att du är stressad över arbetslösheten och lägsta sgi. Önskar jag kunde säga nåt som tar bort stressen men det finns inget. Jag skickar många kramar!

• Ninnnis

Det praktiska kommer att ordna sig, gumman! Det viktiga är ju att ni har det bra. Kram på dig!

• Ninnnis

Vi kan ju hoppas att du har dragit igång en plusvåg nu

Det är väl bara jag, Blommis och Fru E som inte har fått våra efterlängtade plus än? Eller har jag glömt någon?

• Hvidbrud

Ni tre ska nog få era plus snart också! Jag kan gnugga mage igen iallafall Ven ska man ringa till för att skriva in sig? I dk hade jag min egen personliga läkare som man vände sig till med allt, här käns det lite mer förvirrande!

• andbeyond

Grattis Hvidis!!!

Steg 2: vänta någon vecka, kontakta sedan någon BM i närheten av där du bor. Sen gick det lite av sig själv för oss, hittills iaf.

Jag har inte heller något SGI (som det heter i detta landet ) men det blir bra ändå har jag bestämt mig för!

• Hvidbrud

Min brossa kan ge mig jobb som städtant... Man det kan man ju inte göra när man är gravid väl? Lösningsmedel och foglossning ( och städskräck!) det kan jag få från typ imorgon. Eller i restaurang några timmar om dagen. Lockar lika lite typ ...

• Villemoa

Steg 2 är att kontakta mvc för att få tid till inskrivning. Jag gjorde det direkt när jag plussade men man kan vänta också.

Ja, det är en riktig plusvåg nu. Håller innerligt mina tummar och tår för att det ska gå vägen för Blommis, Ninnis och Fru E också!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans