• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

Ingis: du menar väl Fru sy....

Fru sy: stackare! Jag vet vad du går igenom! Prova tabletterna också tycker jag. Kram!

• Fru Bygg

Usch vad jobbigt med illamåendet, Fru Sy. Det hjälper kanske att tänka på att det är där av en bra anledning! (lilla busfröet i magen)

• Fru Bygg

Min helg börjar med middag idag på en mysig restaurang vid havet tillsammans med maken, dottern och en annan familj. I helgen är det lugnt. Blir nog lite förberedelser för flytten. Kom precis på att vi säljer både vårt köksbord och matsalsbord redan i helgen. Kanske inte så genomtänkt. Får väl sitta på en filt på golvet och leka picknick hela september.

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-08-27 13:33:08 följande:
    Förlåt att jag svär så mycket  ... Jag gör det när jag blir ivrig. Tror också att det är en motreaktion på min stränga uppfostran i ett halvleastadianskt hem där svordomar var strängeligen förbjudet. Ska försöka skärpa mig! Ibland...

Fast jag menade det mer som en komplimang  Flamman är Sonjas vilda alter ego

• Fru Bygg

Ingis, japp det var en jobbig natt inatt. Först så håller maken mig uppe (med mys, dock inte mig emot) och sen har Ella sovit (eller bökat) mellan oss sen ett inatt.

Jaja, nu är det dags för MÖTET och jag har iallafall laddat med nybakade wienerbröd och kaffe. Hoppas det håller gubbarna på gott humör!

Sitter och väntar på att min lilla prinsessa ska komma på besök! *längtar*

• Ninnnis

Vad mysigt det låter med restaurangen vid havet, Fru Bygg! Och picknick på golvet också

• Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-08-27 13:40:28 följande:
      Fast jag menade det mer som en komplimang  Flamman är Sonjas vilda alter ego

• Hvidbrud

Fru sy: ingefära! Koka ingefärste som du kan smutta på. Gammalt husmorstrick...

• Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-08-27 13:41:19 följande:
    Vad mysigt det låter med restaurangen vid havet, Fru Bygg! Och picknick på golvet också

Tack, ni har ju också en underbar helg planerad! Mysigt med promenad eller paddling! Vilket är det som du vill?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans