• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

Alltså, vi har ju haft tre vita veckor jag och maken. Skönt faktiskt. Men nu blev jag ju sugen på lite vin och kex och ost och myspys i soffan.
    Lön har man ju fått också...
    Ska slå en pling till maken och höra vad han tycker

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-08-27 11:47:46 följande:
    Skogsmullar Låter härligt!

Hej Kollikok!

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-08-27 11:49:04 följande:
    Alltså, vi har ju haft tre vita veckor jag och maken. Skönt faktiskt. Men nu blev jag ju sugen på lite vin och kex och ost och myspys i soffan.Lön har man ju fått också...Ska slå en pling till maken och höra vad han tycker

Det kan han väl inte gärna tacka nej till?

• Norrskensflamman

Ninnnis skrev 2010-08-27 11:50:18 följande:
      Det kan han väl inte gärna tacka nej till?

Eller hur?
    Och nu så har han börjat kunna ta av sig rymdspacestöveln på natten så nu känns det inte längre som att man ligger med en blandning av Robocop och Muminen. Bara det är ju värt att fira med lite MYYYYYS

• Norrskensflamman

Ninnnis skrev 2010-08-27 11:59:35 följande:
    Nu har vi både Batman och Demolition man i tråden

*mumien (varför skrev jag muminen?)

Jag vet inte, men Sonja var fan så mycket bättre på att stava. Hon skulle aldrig ha släppt igenom så många stavfel i inläggen som jag gör!

• Fru sy

Det här är inget roligt alls, skit var jag mår illa idag. Tänkte ta med mamma och pappa till kosta outlet i morgon för de har inte varit där men frågan är om det går när jag mår såhär... får nog ta en runda till apoteket och prova de där tabletterna oxå. Armbanden sitter hårt och vet i katten om jag satt dem rätt, känns som en hel vetanskap att hitta den där punkten...

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans