• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Nu har Nennes Pricken kommit! *andas ut* han var en rejäl en! Och nenen stackarn ligger nyopererad på uppvaet och är helt färdig. Jag vågar inte tänka på vad det är de har opererat för.

Men alla mår visst bra och Pricken är såklart den finaste Pricken ever.

TÄNK att han varit en frys-eskimå och han tog sig!
    57 cm över havet och 4698g tung!  

• passionsblomman

heloise, ja visst är det! .-o

och vad mera är; sa jag inte att den där chefs-bitchen skulle använda detta mot honom?
    Det första som hände imorse var att han blev inkallad på kontoret.

-brukar du hyra film på XX-macken här bredvid?

-? joo?

-Ja, det är skäll på det här nu, det tar jag allvarligt på och är väldigt sur på, för ni får INTE lämna arbetsplatsen i uniform och handla på affärer och butiker!
    och förresten så är du polisanmäld också.

-Va?!?!?!

-hijaaap (på inandning) för urkundsförfalskning. Det var ju inte bra.

Är det inte då lite konstigt att när värmen kom i somras och chefen blev sugen på MC Flurry, då skickade hon en i personalen med väktarbil, uniform och hela kitet, för att köpa glass. Det var visst inte lika förbjudet.
    Inte lika förbjudet som at lämna tillbaka en film samtidigt som man köper en lunchmacka.

Jag hoppas den där satmaran får en dödlig och plågsam sjukdom utan bot. Och den kan gärna ha ett hastigt förlopp också. bara hon hinner våndas tillräckligt först.

• Daa

Blommis: mäh. *saknar ord* Uthyrningsstället och chefs-bitchen... *skakar uppgivet på huvudet* Sicket folk det finns.
    Skönt att Pricken har kommit.

*vinkar till Leksi*

Avdelningen Trevliga Sexdrömmar Under Graviditeten-Inte:
    Inatt blev jag utan lunch. Någon tog alldeles för mycket, många trängde sig i kön osv. När jag äntligen fick min mat (varm korv med bröd och räksallad (?)) blev jag tvungen att gå iväg en sväng och under tiden åt någon upp min portion och nu var maten helt slut. När jag protesterade tyckte folk att jag var fånig. Det var när jag stod med båda långfingrarna viftande i luften och skrek åt folk att de var idioter som jag vaknade, chockad över mitt beteende, fortfarande upprörd och så förstås hungrig.
    Var är mina trevliga sexdrömmar? Jag vill ha mina trevliga sexdrömmar. *tjurigt*

God morgon, kära vänner.

• Fru Bygg

Godmorgon alla!
    Det är FREDAG!!!

Idag är jag trött, trött och trött!

• Fru Bygg

Leksi, så skoj att se dig! Förstår att det inte är lätt att hinna med att skriva här inne. Härligt att höra att allt är bra!

• Fru Bygg

passionsblomman skrev 2010-08-26 23:42:45 följande:
    Nu har Nennes Pricken kommit! *andas ut* han var en rejäl en! Och nenen stackarn ligger nyopererad på uppvaet och är helt färdig. Jag vågar inte tänka på vad det är de har opererat för.Men alla mår visst bra och Pricken är såklart den finaste Pricken ever.TÄNK att han varit en frys-eskimå och han tog sig! 57 cm över havet och 4698g tung!  

Nenne får vi ha som målbild när alla eskimåförsök börjar i höst! Nu ska allt gå bra för vår lilla trio av underbara tjejer!

• Fru Bygg

Jag kan inte komma ihåg att jag hade sexdrömmar under graviditeten heller. Får väl hoppas att de kommer med nästa barn sen!
    Jobbig dröm Daa!

Daa skrev 2010-08-27 07:01:46 följande:
    Avdelningen Trevliga Sexdrömmar Under Graviditeten-Inte: Inatt blev jag utan lunch. Någon tog alldeles för mycket, många trängde sig i kön osv. När jag äntligen fick min mat (varm korv med bröd och räksallad (?)) blev jag tvungen att gå iväg en sväng och under tiden åt någon upp min portion och nu var maten helt slut. När jag protesterade tyckte folk att jag var fånig. Det var när jag stod med båda långfingrarna viftande i luften och skrek åt folk att de var idioter som jag vaknade, chockad över mitt beteende, fortfarande upprörd och så förstås hungrig. Var är mina trevliga sexdrömmar? Jag vill ha mina trevliga sexdrömmar. *tjurigt*God morgon, kära vänner.

• Fru Bygg

Fru sy skrev 2010-08-26 22:26:21 följande:
    Nu har jag berättat för mamma och pappa. När jag väl bestämt mig för att jag skulle berätta nu så kunde jag inte hålla mig mer. Så klart blev de jätteglada, första barnbarnet, det är efterlängtat. De lovade att vara tysta om det i några veckor till tills vi väljer att berätta för folk. Första steget blir ju på onsdag vid vul:et, så nu gäller tumhållning fram tills dess. God natt vänner! Syns här imon.

Åh, vad skoj Fru Sy. Ska hålla alla tummar jag kan tills på onsdag och även efter det!
    Visst är det roligt att berätta att ens föräldrar ska få sitt första barnbarn!

Hur mår du idag?

• Norrskensflamman

Blomman: !!! Jag baxnar... Vilken f***a till chef. Nej, förlåt, jag tar tillbaka, vill inte skända det fina ordet; Vilket j-a ASSHOLE till chef!!! Värre än min repa här på jobbet ju!

Leksi: Kul att höra av dig! Hur mår lille A? Stor kram.

Fry Sy; Visst var det skönt att berätta, så säg? Lycka till på VUL (antar att det är nåt ultraljud av nåt slag. har hunnit glömma alla dessa förkortningar och begrepp).

Hvidis: Vad var det för dokumentär? Jag missade... Om det var nåt bra ska jag se på SVT Play.

Daa: Har svårt att tänka mig dig stå och peka långfinger och härja på det där sättet  Men man får de mest konstiga drömmar när man är gravid.

Pricken var minsann en rediger Prick! En riktigt stor eskimå Så härligt!

• Norrskensflamman

Heloise; Hoppas ni får en riktigt trevlig kräftskiva hos svärisarna. Tur att du har Panzarvärnet med dig som håller upp sin skyddande sköld om de börjar attackera dig med obehagliga frågor.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans