• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

Fru Bygg skrev 2010-11-09 13:02:23 följande:
    Villemoa, har ngn gissat på BF den 12:e? På fredag? Då gissar jag iallafall! Inboxar mitt mobilnummer!

Den 12:e är numer taget av dig!

• Fru Bygg

Villemoa skrev 2010-11-09 13:27:11 följande:
      Den 12:e är numer taget av dig!

Låter bra! Är övertygad om att det är rätt dag! Du får ladda med en stor pastamiddag den morgonen!

• Fjällbruttan

Fru Bygg, härligt att få sova, även om man är groggy är det så skööööönt!

Grodan sov från 22 till 05,30, utan att äta, rekord!!
    Men då pulade jag i nappen typ 100 ggr (känns det som i alla fall) från 2,15...
    Lite seg idag..zzzzzzzzz

Och så ska jag försöka lura i fröken välling.. gröt och mat går bra, men inte välling:-/
    Men är hon nog hungrig så...hehe...
    annars får hon äta på mig... har inte slutat amma än, bara trappat ner lite.

• Fjällbruttan

Trådträff JA

Vi rör nog på oss runt 2:a juni helgen, ska ev ta över husvagn till Gotland då, men det kan vi göra sen

• Fjällbruttan

Villemoa, tack för recepten, ska absolut testa saffranskakan!!
    Jag gilllar inte saffran men det gör maken, verkar vara ett bra recept!
    Snabbt och enkelt

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-11-09 13:25:04 följande:
    HÄR ska vi ju vara!!! Ja, jag har ju inget spa förstås, men det finns ett badkar...hihi.

Asch...väljer hellre dig än spa!

• ingenjörsbruden

Fjällbruttan skrev 2010-11-09 13:37:03 följande:
    Trådträff JA Vi rör nog på oss runt 2:a juni helgen, ska ev ta över husvagn till Gotland då, men det kan vi göra sen

Den helgen är ju extra låååång osså....
    Guuuuu så härligt!

• Aleta

Hvidis, var det idag de skulle kolla? Har det gått bra?

Fru Bygg härligt med lite extrasömn, men hoppas du får sova ut snart på natten, det gör en så stor skillnad att man inte kan fatta det. (Är ju hemma med mina bökiga barn igen...) 
    Vi bodde förresten grannar med en moské på semestern. Klockan 5 klämde den lokala muezzin i med tordönstämma. (20 minuter före alla andra.) Första natten vaknade vi såklart, men nästa natt sov jag rätt igenom alltihop och undrade förvånat när jag vaknade om de hade ledigt på fredagar? (Maken komstaterade lite småsurt att jag hade snarkat mig igenom alltihop.)
    Lång historia, men när det är ens egna barn inblandade, då räcker det med en extra djup suck från dem dör att man ska vakna!

Bruttan, oj, vad fort tiden går, Grodan springer redan runt i gåstol! 
    Och vad läskigt med ala olyckorna!

Storträff är en jättebra idé!

Nu ska jag gå ut i snö/regn/blåsten och möta dottern. Hon vägrade gå till skolan i morse utan en lapp med vad 0-10 heter på lulesamiska. Hon vill absolut lära sig samiska precis som jag ville när jag var liten. Då var det helt omöjligt, men nu kanske vi kan göra det hon och jag tillsammans!
    Hivas!

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-11-09 13:25:04 följande:
    HÄR ska vi ju vara!!! Ja, jag har ju inget spa förstås, men det finns ett badkar...hihi.

Har ni inte rätt mkt vatten på tomten? Går det under utomhusbad eller det är för grunt?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans