• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Fru Bygg skrev 2010-11-09 10:44:11 följande:
    Jag finns här i kulisserna och läser allt ni skriver. har inte haft så mkt tid att sitta framför datorn.Jag mår bättre nu, men är fortfarande väldigt trött. E är fortfarande lite förkyld och sover dåligt om nätterna. Undrar när man sov ett par timmar sammanhängde sömn sist.

Vi skrev samtidigt

Jag hoppas att ni kan få vara friska allihop så att du kan få bli utvilad och må bra igen. Kram på dig!

• Ninnnis

Fru Bygg skrev 2010-11-09 10:40:20 följande:
      Åh, det låter jättegott. Kan du inte lägga in recepten här, så vi också kan baka dem?

Jag vill också ha recept! Det läter supergott

• Norrskensflamman

Ninnnis skrev 2010-11-09 10:11:07 följande:
      Nu fick jag väldigt konstiga bilder i huvudet.

Jag med, när jag läste det igen!

• Norrskensflamman

Ninnis: Härligt med ett bra hälsosamtal och att det var en bra BM.

Villemoa o Dfk: Håll i hatten, det verkar storma rejält i era trakter !
    Någon mer som har storm? Blommis?

Villemoa: Såklart du inte har några känningar, det är länge till den 18:e
    Supersmarriga recept önskar jag med, om de bara inte är så komplicerade. Jag är en katastrof i köket, men jag gillar go'fika

Fru Bygg: Skönt att du är lite piggare. Ta hand om dig!

Heja Ingis!! Respekt till dig som orkar ut och SPRINGA efter jobbet. STARKT jobbat!!

till alla, ingen nämnd, ingen glömd!

• Norrskensflamman

Jag känner själv astt jag skulle kunna sova hur mkt som helst, men ändå så är jag inte utvilad. Fan vad pestigt det är.

• Norrskensflamman

Jag ska iaf på kinesiologi och göra en balansering imorgon. Har aldrig gjort det, men har blivit rekommenderad av flera stycken nu att gå till den här "mirakelmannen" som hjälpt många hantera stressyndrom och livskriser där kroppen börjar säga ifrån.

• Ninnnis

Flamman, vad är kinesiologi? Jag skulle ju kunna googla på det, men du har kanske en bra förklaring?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans