• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Hvidbrud

Klart du skulle hem till mysige mannen, lanovia! Hoppas att ni får sova gott! Det unnar jag er verkligen, det är inte kul i längden att inte sova, man blir knäpp! Vi körde avvänjning på bröstet och fick henne att sova i sin egen säng för 2 1/2 mån sedan och det är en sån skiljnad. Tufft som in i i tre nätter, men det var värt det! Önskar jag kunde hjälpa er!! Kram

• Fru sy

Ninnnis skrev 2010-11-08 21:25:02 följande:
    Jag läste det här, Lanovia:www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8090996....

Det var inte någon rolig läsning precis... jag har försökt att inte äta några verktabletter under graviditeten men har under de här veckorna haft så hemsk huvudvärk vid 2 tillfällen då jag tillslut har varit tvungen att ta en alvedon.

Här är en till som är finnig, ser ut som en prickig korv om kinderna. Men går att dölja nästan helt med lite puder...

• Hvidbrud

Iiiiiiihhhhh!!!!! Blir så GLAAD!!

Ninnnis skrev 2010-11-08 21:26:45 följande:
    Nu ska jag gå kvällpromenix med vovven, sen ska jag krypa till kojs.Imorgon ska vi på hälsosamtal på MVC
  • Fru sy

Villemoa skrev 2010-11-08 20:59:47 följande:
    Som tur är bröt Moas feber aldrig ut så det blir dagis imorgon. Hoppas bara vi klarar oss från sjukdomar! Har precis sett "Ung och bortskämd" på Svt 1 och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!

Skönt att febern aldrig bröt ut på Moa (som förresten ser så himla stor ut på bilden du lagt ut på fb) Ska hålla tummarna att ni klarar er från bacillerna.

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-11-08 21:20:38 följande:
    Villemoa: åh, så skönt! Feber är inte roligt, särskilt när mamma ska på bb i morgon !

Nej du Hvidis, en dag till får hon minsann vänta innan det är dags för bb. Jag och Heloise tror ju starkt på onsdag

• Fru sy

Hur är det med dig Hvidis? Ledig några dagar nu eller är du mitt uppe i en tuff arbetsvecka?

• Hvidbrud

Ska in på trombosutredning på sjukhuset i morgon kl 14. Jobbar onsdag med sen är jag ledig Tors fre. Sen blir det ännu en sjudagarsvecka from hell... Vad härligt det verkade vara på ditt jobb idag! Gulliga kolleger!

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-11-08 21:49:01 följande:
    Ska in på trombosutredning på sjukhuset i morgon kl 14. Jobbar onsdag med sen är jag ledig Tors fre. Sen blir det ännu en sjudagarsvecka from hell... Vad härligt det verkade vara på ditt jobb idag! Gulliga kolleger!

Vad innebär en sådan utredning? Skönt med ledigt torsdag och fredag med tufft sen att jobba 7 dagar på rad.

Ja de är gulliga mina kollegor

• Hvidbrud

De ska kolla om jag ska få blodförtunnande under graviditeten pga tidigare blodpropp när jag tog p-piller och att min pappa och farmor haft blodproppar. Så vi får se. I dk hittade de ingenting, men här vill de kolla igen för säkerhets skull! (kan innebära dagliga sprutor i magen... Blä!)

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-11-08 21:59:31 följande:
    De ska kolla om jag ska få blodförtunnande under graviditeten pga tidigare blodpropp när jag tog p-piller och att min pappa och farmor haft blodproppar. Så vi får se. I dk hittade de ingenting, men här vill de kolla igen för säkerhets skull! (kan innebära dagliga sprutor i magen... Blä!)

Ok, tack för att du förklarade! Då får vi hoppas att de inte hittar något i morgon heller men det är ju kanon att ni kollar upp det ordentligt.
    Får jag fråga en annan sak oxå? Du fick ju göra kejsarsnitt med E, kommer det bli ett pkanerat sådant även nu eller hur tänker man där?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans