• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Hvidbrud

Blommis: bäst att inte trycka alls! Men akta stortån och anklarna och runt fotknölarna. (lättast att beskriva så...) puss på dig gulletant! Bärstolen var en utmärkt ide aleta, du, bruttan, flamman, lanovia, fru bygg och Ingis ska nog klara det lätt! Jag har väl inte glömt någon?!

• Villemoa

Som tur är bröt Moas feber aldrig ut så det blir dagis imorgon. Hoppas bara vi klarar oss från sjukdomar! Har precis sett "Ung och bortskämd" på Svt 1 och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!

• Ninnnis

Andbeyond, HURRA vad glad jag blir över att du mår bra! Glädjen riktigt sprudlar om ditt inlägg Härligt!

• Hvidbrud

Å leksi och alla tanterna, så klart! Doh!

Hvidbrud skrev 2010-11-08 20:08:33 följande:
    Blommis: bäst att inte trycka alls! Men akta stortån och anklarna och runt fotknölarna. (lättast att beskriva så...) puss på dig gulletant! Bärstolen var en utmärkt ide aleta, du, bruttan, flamman, lanovia, fru bygg och Ingis ska nog klara det lätt! Jag har väl inte glömt någon?!
  • Ninnnis

Jag har aldrig haft speciellt mycket finnar, men nu har det brutit ut ordentligt. I "kroppen-vecka-för-vecka-beskrivningarna" står det att man kan få pormaskar i vecka 6-7. Pormaskar?! Praktfinnar är en mer rättvis beskrivning. Nu räknar jag till sju stycken i hakregionen, och till och med maken håller med om att det ser ut precis som Karlavagnen.

Charmigt.

(Tack och lov för i.d bare mineral)

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-11-08 19:57:59 följande:
    Gas? Va? Har ni gas i magen? Har jag ingen aning om! (fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis) 
    Hvidbrud skrev 2010-11-08 19:58:38 följande:
    (pruuuuuuutt)

Precis min humor!

• Hvidbrud

Villemoa: åh, så skönt! Feber är inte roligt, särskilt när mamma ska på bb i morgon !

• lanovia 08

Jag får inte upp sidan men står det att man inte får äta paracetamol när man försöker bli gravid och är gravid?
    Så fall går det rakt emot vad jag fått lära mig och jag käkade Alvedon=paracetamol, lyckades bli gravid och få en normal dotter.

passionsblomman skrev 2010-11-08 15:14:53 följande:
    Fan, alltid är det nå´t! www.svd.se/nyheter/inrikes/varktabletter-kan-...Hur många pkt Panodil gick inte åt under min sprayochsprutning då? Eftersom det var det enda jag fick ta. Och såänningshuvudvärken? Migränen? allt det där som man bara tar paracetamol för, eftersom Ipren o likn är no no. (och dessutom omöjligt eftersom det triggar igång magkatarren igen på ett kick)Summa summarum: tig och lid, helt enkelt.

• Ninnnis

Det heter nog formera sig, inte formatera sig. Men det skulle inte förvåna mig om de är kapabla till det också.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans