• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-11-08 16:27:54 följande:
      Bra idé! *lägger mig bredvid*

Har du sett så tydligt man ser stjärnorna nu i vintermörkret? *pekar på Karlavagnen*

Kolla! Ett stjärnfall! Då får man önska....

*önskaönskaönska*

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-11-08 16:47:30 följande:
      Har du sett så tydligt man ser stjärnorna nu i vintermörkret? *pekar på Karlavagnen*Kolla! Ett stjärnfall! Då får man önska....*önskaönskaönska*

Oooh! *önskaönskaönska*

• Ninnnis

Jag såg ett stjärnfall på väg till jobbet under ruvartiden. Och maken såg ett i Grekland strax innan äggplocket...

• Ninnnis

På tal om det så har jag fått fem praktfinnar på hakan som har formaterat sig ungefär som Karlavagnen...

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-11-08 16:53:08 följande:
    På tal om det så har jag fått fem praktfinnar på hakan som har formaterat sig ungefär som Karlavagnen...

Herregud!

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-11-08 16:51:58 följande:
    Jag såg ett stjärnfall på väg till jobbet under ruvartiden. Och maken såg ett i Grekland strax innan äggplocket...

Hm, kanske måste jag sova under bar himmel nu då?

• Fru sy

passionsblomman skrev 2010-11-08 15:00:39 följande:
      Nämen herregud! Jag tyckte inte du lät klämkäck alls! Frågan kom upp i andra tråden med, och jag kan bara lite överrumplad konstatera att jag inte tänkt på det hela så. Inte ens förra graviditeten hade hoan ngt namn, så apropå Fry Sy´s bryderier så tror jag långt ifrån alla kallar fostret eller magen ngt särskilt under graviditeten.Ingen av de andra tå ruvningarna heller.Så här i trådarna kan det ju dock vara praktiskt.Och de som har arbetsnamn brukar knappt veta vart det kom ifrån från början, eller så här det ngn intern och rolig bakgrund som för Daa och Skäggmannen. Du har verkligen absolut ingenting att be om ursäkt för!!!

Det är inte så att jag tror att alla har en arbetsnamn på bebisen i magen, och det var inget jag tänkte på till en början heller. Men nu när vi kommit så långt som vi gjort och jag har på riktigt börjat tro att det kommer gå bra. Då skulle jag gärna vilja ha något att kalla den lill*, inte för att alla andra har det utan för att jag tycker det är mysigt...

• Fru sy

Idag har jag varit på jobbet mellan 10-14, och bara haft en lektion. Jag har haft tid att bara gå runt och prata med folk och äta när jag behövt. Känns jätteskönt att det är halvtid denna veckan! Har fått massa kramar och kommentarer om att det var kul att ha mig tillbaka, stod t.o.m. en bukett blommor på mitt skrivbord efter lunch.

Eftermiddagen har jag tillbringat i soffan med film, är en trött men glad Fru Sy här ikväll!  

• dfk

Flamman, jag tror absolut på zonterapi! Häftigt att du har upptäckt det.

Känner mig lat, har köpt med fryspizza.... Stackars barn eller så skriker dom tjiho?!..., men det mättar iallafall.

Kramar till alla som ruvar och går i väntans tider och kramar till alla andra också!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans