• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Norrskensflamman

Jag har varit på skön massage imorse. Min massörska är som en liten terapeut och alternativ husdoktor, vi kan verkligen prata om en massa. HOn är så otroligt duktig och fin människa dessutom.
    Idag visade hon mig var på fötterna jag ska trycka för att få igång mensen. Första dropparna kom för 20 minuter sedan

• Norrskensflamman

Aleta; välkommen hem Så härligt att höra att ni laddat batterierna du och maken och fått spenderar kvalitetstid tillsammans. Det är ni värda.

• Norrskensflamman

Igår var en bra dag. En sån där normal dag med en glad pappa i familjen och därmed också en glad mamma och glada barn.
    Så där som jag önskar att de flesta dagar var.

• Norrskensflamman

Dessutom gick jag och la mig i normal tid och har fått sova ganska så bra. När lillan kom över inatt så bad maken henne komma över till sin sida, han vet att jag får ont i ryggen när jag måste sova i mitten av sängen på den där hårda "brädan" i mitten.
    Så jag har legat skönt och relativt ostört hela natten

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-11-08 10:18:40 följande:
    Igår var en bra dag. En sån där normal dag med en glad pappa i familjen och därmed också en glad mamma och glada barn. Så där som jag önskar att de flesta dagar var.

Det glädjer mig oerhört!

• Ninnnis

Lanovia, hoppas maken får må bättre nu. Din födelsedagsaktivitet kommer kanske väldigt lägligt för er båda två? Spännande, för övrigt. Mysig tradition

• Ninnnis

Aleta, välkommen hem!

Det låter som att ni har haft det härligt. Vilka kulinariska upplevelser ni verkar ha haft

• Ninnnis

Blommis, hur är det? Jag hoppas lilla Blomskottet har bäddat in sig ordentligt. Eller Knoppen kanske är ett bättre namn?

• Villemoa

Aleta: välkommen hem!

Flamman: härligt med en bra dag igår!

lanovia: jag är lika nyfiken som du, håll ut bara en vecka kvar!

Ingen bebis så långt ögat kan nå och hon får gärna hålla sig kvar några dagar för imorse hade Moa 37,9 i feber! Det kommer inte särskilt lägligt, skulle inte vara kul att behöva åka in till bb vetandes att Moa har feber. Den har gått ner lite nu och jag hoppas att den inte stiger nåt mer!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans