• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru Bygg

De ska testas inom kort Villemoa! Tack för att du la upp dem!

• Fru Bygg

Villemoa, har ngn gissat på BF den 12:e? På fredag? Då gissar jag iallafall!
    Inboxar mitt mobilnummer!

• ingenjörsbruden

Fjällbruttan skrev 2010-11-09 12:30:15 följande:
     Ingis... som vanligt får du mig att skratta med dina inlägg! Du är underbar!

*stajlar lite o kör runt i 8or med soffan o sprätter lite grus o varvar...kuddarna*

Vi hade osså TryggHansas försäkring som numera är en Trygga Barn.
    Tycker det är supersvårt att jämföra försäkringar.....
    Men syrran sa ngt klokt ang försäkringar.....kolla upp dem ordentligt....för OM barnet skulle ha problem så blir det väldigt svårt att byta försäkringsbolag....
    Hennes äldsta dotter har en av ämnesomsättningsrubbningarna.....en av de som man letar efter i barnets först blodprov......

Fru Bygg: Fyy va jobbigt det är att inte få sova ordentligt!  Hoppas det vänder snart!

Busan är inne i en strålande period....hon sover HELA natten fr 20-08 o sen sover hon fr 10-13 mitt på dagen osså.....oftast ett sovpass till på em på en timme-1,5 h......
    O däremellan så "kutar" hon nästan rundor där hemma....har precis lärt sig svänga med läragåvagnen....dock mest högersvängar.....runtruntrunt knatar hon.....
    Igår lyckades jag lura henne till att gå 10 steg själv....men det är lite läskigt....

Visst hade det varit roligt med STOOOOOOR trådträff!! *drömmer mig bort*
    Men var skulle vi kunna träffas? Mellersta Sverige någonstans eller?

Vi kanske ska försöka boka något tillfälle redan nu.....jag funderade på påsken ....men det är kanske svårt.....några funderingar?

Pingst kanske?

• Fru Bygg

Usch vilken jobbig dag du haft Bruttan. Skönt att det gick så pass bra för alla inblandade!

• Ninnnis

Fru Bygg, vad skönt att ni fick sova båda två!

Bruttan, fy vad läskigt med olyckorna! Hoppas alla klarade sig helskinnade.

Ingis, duktiga lilla Busan som sover ordentligt!

Pingst eller Kristi flygare passar väl bra?

• Ninnnis

Daa skrev 2010-11-09 12:10:01 följande:
     Ninnis har varit på MVC *myser och ler*

Visst är det galet!?

• Ninnnis

Mini i magen är nu försäkrad i IF där vi är pluskunder

Det är en gratisförsäkring i början, efter v.16 kostar det.

• Ninnnis

Flamman, det låter spännande med kinesiologi.

Trots att jag är dotter till en läkare av den traditionella skolan tycker jag det är spännade med alternativa metoder. Eller kanske just därför

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans