• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru sy

Trådträff, JAAAAAA!! Jag har ju inte så långt till dig Blomman, mannen pendlar ju till "din" stad varje dag. Dock kan jag inte heller 2 advent för då ska vi till Götet och hälsa på massa kompisar.

Annars har jag inget inbokat i vår, förutom en runda till bb då, men är ju lite svårt att planera in när det inträffar. Är ju beräknat till skärtorsdagen så påsken är nog ingen hit att planera in något annat...  

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-11-09 15:12:58 följande:
    Ja, jo det var bra! Skönt att slippa sprutor och att bli så gott som friskförklarad efter att ha trott att jag var blodproppsbenägen i 14 år!

HÄRLIGT med bra resultat!!

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-11-09 15:09:53 följande:
    Nä, jag anade att det där med december skulle man varit lite tidigare ute med...Det är jämt så mycket överallt då.

Fast om det var 4-5 december du menade så kan jag!

• Ninnnis

Ja, jo det var bra! Skönt att slippa sprutor och att bli så gott som friskförklarad efter att ha trott att jag var blodproppsbenägen i 14 år!

Vad skönt!

• Ninnnis

Jag mår illa...

Fast jag har ju bett om graviditetssymptom, så nu kan jag ju inte klaga

• Fru sy

Ninnnis skrev 2010-11-09 15:23:43 följande:
    Jag mår illa...Fast jag har ju bett om graviditetssymptom, så nu kan jag ju inte klaga

Ska man börja med att säga Grattis kanske
    Ja det är konstigt det där, när man inte känner något vill man ha masa symtom men sen när de väl kommer vill man bara att de ska gå över Mår du riktigt dåligt eller hur känns det?

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-11-09 15:18:51 följande:
      Fast om det var 4-5 december du menade så kan jag!

Nä, det var den 11-12.

• passionsblomman

Hörni, kollar ni på "Så mycket bättre"? Om ni inte gör det så måste ni börja!

Jag menar, ta exempelvis den här versionen av Petters låt:

">

" target="_blank">www.youtube.com/watch

Skit i om det är fredag, här är den på repeat.

HERREJÄVLARS!!!! Jag satt i soffan och SKREK att "JAG VILL UT OCH PARTAAAAAAAAA" och min sambo stirrade på mig som om jag var en alien som bytt ut hans hemkära tjej. Jag har inte haft sådant dansgolvssug på åratal!

HUR mycket sätter ni emot på att detta blir en version som kommer att PACKA dansgolven i vinter?

• ingenjörsbruden

Va skönt!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans