• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru E

Blommis-denna gången tog jag vaggisarna i host harkel andra hålet eftersom man inte fick ta dem i första innan FET, mycket smidigare kladdmässigt men första tanken är sådär

Villemoa-fiiiiiiin mage

Ninnis-jag har upptäckt att jag måste dricka enormt med vatten för att mota bort huvudvärken, har fungerat sedan första tabletten i söndags. Nackdelen är att jag springer på toa konstant känns det som vilket får en att pappersmuffa mer

• passionsblomman

Fru E skrev 2010-11-10 12:48:37 följande:
    Blommis-denna gången tog jag vaggisarna i host harkel andra hålet eftersom man inte fick ta dem i första innan FET, mycket smidigare kladdmässigt men första tanken är sådär Villemoa-fiiiiiiin mage Ninnis-jag har upptäckt att jag måste dricka enormt med vatten för att mota bort huvudvärken, har fungerat sedan första tabletten i söndags. Nackdelen är att jag springer på toa konstant känns det som vilket får en att pappersmuffa mer

Det gör jag med ifall jag ska göra något. Särskilt om det inberiper att lämna hemmet. Jag menar, härhemma kan man ju "rätta till" lite, skitsamma vart man råkar vara, bara ingen glor in, men ute bland folk...nä, då känns det som att det är bättre att det stannar i kroppen från början. Och kan man spraya i näsan och spruta i magen kan man väl Progga i...ja, du är med mig här.

(om någon hade sagt till mig för några år sedan vad jag skulle diskutera i deltaljväg på öppet forum.... )

• Ninnnis

Fru E,

Jag dricker alltid relativt mycket vatten, men jag kanske ska dricka ännu mer...

Pappersmuffa är farliga grejer, man blir knäpp av det!  

• ingenjörsbruden

Villemoa skrev 2010-11-10 10:41:33 följande:
    Nu har jag lagt upp en ny bild på magen under Starka bilder. Så här "stor" var jag inte med Moa.

Stor? Tycker du har en jättesöt o fin liten mage!

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-11-10 12:56:03 följande:
    Och kan man spraya i näsan och spruta i magen kan man väl Progga i...ja, du är med mig här.(om någon hade sagt till mig för några år sedan vad jag skulle diskutera i deltaljväg på öppet forum.... )

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-11-10 12:56:03 följande:
      Det gör jag med ifall jag ska göra något. Särskilt om det inberiper att lämna hemmet. Jag menar, härhemma kan man ju "rätta till" lite, skitsamma vart man råkar vara, bara ingen glor in, men ute bland folk...nä, då känns det som att det är bättre att det stannar i kroppen från början. Och kan man spraya i näsan och spruta i magen kan man väl Progga i...ja, du är med mig här.(om någon hade sagt till mig för några år sedan vad jag skulle diskutera i deltaljväg på öppet forum.... )

Vi är defintivt på "du"-basis här inne!

• ingenjörsbruden

Bruttan: jag blir så arg när jag läser om ärkeaset så jag....jag......jag vet inte var jag ska bli av.....*hoppar på stället med ilskenånga pysandes ur öronen*

• passionsblomman

DET min vän ska du bara vara glad att du inte vet....

...det är ett fenomen som hör nära samman med Toalettskräcken.
    Dvs, när man med bävan springer på toa stup i kvarten och 

*torkar-tittar-torkar-tittar-torkar-gärna så långt in det går-tittar igen-inget blod-andas ut*

*går ut från toan*

*rusar dit igen för NU kändes det nog som att det kanske kom blod! torkar-tittar...*

Helt överjävla skithemskt och totalt irrationellet. OCH det främjar skavsår.

• Fru E

Ninnis-ja visst är det härligt att kunna prata om allt
    Pappersmuffa är aldrig bra för då nojjar man över allt som antagligen är inget *lovar att föra in nya vanor eller be maken köpa svart papper *

Ingis- har du missat pappersmuffningen!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans