• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • ingenjörsbruden

förlååååt snuttisar!

Jag har HELT o TOTALT INTE kopplat ihop fenomenet med ett namn....så där höll jag osså på i början på min graviditet...... gissa om jag blev kallsvettig den gång när det var blod i toaletten men inte på papperet.....makens jädra näsblod!

Förstår att er oro är x gånger mer än min oro då.

• Ninnnis

Jag muffar faktiskt inte så mycket, men däremot har jag en ökad *host* produktion av annat, som gör att det ofta känns som att det kommer blod. Men nejdå! Det var transparent den här gången också 

• Fru E

Ninnis-har inte märkt av ökad mängd än så länge men ibland hoppar hjärtat till när man analyserar färgen och får det till icke genomskinligt . Jaja det är säkert ingen fara, inga större mängder än utan som innan BIM

• passionsblomman

Ingis, det är ett trådbegrepp från granntråden myntat någon gång långt inann EA och jag hände där. Men ganska talande. Och ett utbrett fenomen bland alla dessa kvinnor som nervöst väntat på plus.

• ingenjörsbruden

Fru E skrev 2010-11-10 13:15:01 följande:
    Ninnis-ja visst är det härligt att kunna prata om allt Pappersmuffa är aldrig bra för då nojjar man över allt som antagligen är inget *lovar att föra in nya vanor eller be maken köpa svart papper * Ingis- har du missat pappersmuffningen!

Ha inte ljuset tänt är annars en variant...

• Fru E

Ingis-där sa du nåt! Men man måste ju kolla sig i spegeln när man ändå är på toa och det är svårt i mörkret

• ingenjörsbruden

Fru E skrev 2010-11-10 13:48:51 följande:
    Ingis-där sa du nåt! Men man måste ju kolla sig i spegeln när man ändå är på toa och det är svårt i mörkret

det får man sluta med....

• passionsblomman

ingenjörsbruden skrev 2010-11-10 13:47:36 följande:
    Va slajmigt det blev här inne....

*Minns sommarens mördarsniglar* Jämfört med dem ligger vi i lä. *grön smiley* 

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans