• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

EA, använd pengarna till en "jag ska ha barn-bok" istället!

Flamman, YES ett positiv och energigivande möte för din del! *klappar i händerna*

Däremot: för din makes polare Herr Mask&Värdelös. Min ena systerdotter har tyvärr tvingats genomleva ett helvete av exakt samma anledning. Dubbelt upp dessutom, eftersom hennes pappa hunnit träffa TVÅ sjukligt svartsjuka kvinnor efter hennes mamma. Han har fått barn med båda och båda hade också barn sedan tidigare. I det nuvarande hemmet får hennes mammas namn öht inte sägas högt och allt är helt skruvat. Nu är hon iofs snart 19 och flyttade hemifrån när hon var 17, men ont i hjärtat har hon fortfarande.

• Norrskensflamman

Ja dessa fäder som saknar stake... fattar de inte hur illa de gör sina barn?!

Och för de där kvinnorna ABS i bloggen!!! Satans subbor... Men vilken fantastisk mamma och sonen ska vi ju inte ens tala om hur SÖT och modig och FIN han är

• Norrskensflamman

Villemoa; klart det är något speciell med datumet 18. Det är ju då Puerto ska födas och jag ska få första SMS:et

Sköt om er tjejer! Jag har börjat så smått försöka göra det.
    Om en timme ska jag åka och hämta lilla K från dagge och så ska vi till badhuset. Hon ska på Lek o Plask och jag ska simma och tänka och röra mig och sen ska vi bubbla i bubblepoolen och basta och ösa minst en full skopa på bastustenarna. Lilla K blir så härligt röd om kinderna i bastun

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-11-10 11:10:21 följande:
    Villemoa det var den minsta lilla stora mage jag nånsin sett! Bruttan, man ändrar inte genuppsätnningen på arten Ärkeas utan vidare. De blir inte Homo Sapiens bara för att man önskar det eller glömmer bort sig ibland. De är ett släkte som förvisso kan besitta en hel del dragningskraft och för all del ett icke obetydligt mått av charm när så gynnar dem själva. Men Faderskapsinstinkter, EQ och eftertanke-eller för den delen förtanke heller, ligger desvärre icke i de rastypiska egenskaperna hos arten i fråga.Ingis, oj vilken sen pingst!

Ahhh, där kom den biologiska förklaringen

Tack, det underlättar, idioten är född sån!

Tillhör alltså släktet herr Mask&värdelös

Vilket fantastiskt bra namn

Måste förövrigt vara de ämnade makarna till ABC-fruarna, de förtjänar maskar och kackelackor i maten!!!!

Jävla puckon rent ut sagt!

Har förresten mailat artikeln till Iza´s rektor eftersom de i veckan jobbar med mobbing på skolan och olika genusperpektiv, så tack för tipset!

• Fjällbruttan

Tjena alla slemmisar förresten

Ingen kan då påstå att det inte delas med sig av allt i denna tråd

Pappermuff har ett annan hemsk biverkning också... när man torkat alldeles för många ggr så kommer det blod, för att man har sånt j-la skavsår...been there, done that..

Nu torkas det förbrilt här i väntan på tanten... för jag har visst blivit hysteriskt oregelbunden..

När jag fått mens efter tidigare grav har jag klockat in på 28-30 dgr.... nu finns det ingen rim och reson:-/
    PMS har jag haft och magen känns som mensdags... men kom då för helvete!!
    Det är jag och Flamman som ska blöda nu, inga andra!!!

• Fjällbruttan

Flamman, låter som en toppenstund hos kinesologen!
    Njut nu i badet!!

Nu vaknade Grodan.... kram!

Villemoa, söt men liten mage, måste nog lägga in en bild på min som den såg ut sista veckan
    Slagskeppet SS Mastodont

• ingenjörsbruden

Fjällbruttan skrev 2010-11-10 15:22:27 följande:
    Det är jag och Flamman som ska blöda nu, inga andra!!!

Jo för hillsicke....jag osså!!!

• Fjällbruttan

Hmm.. och somnade om

Alltså, håller med er andra, VARFÖR överger man barn man har och skaffar nya??
    Och hur fan är kvinnorna funtade som kräver det av mannen??

Vi hade lååååånga samtal innan vi "outade" för barnen att maken fanns i mitt liv..
    samtal om att han träffat en kvinna med barn och att barnen går före, vad som än händer, och skulle det inte funka mellan honom och barnen så då fanns det inget "vi".
    Detta var inga som helst problem för maken, och det fungerar helt underbart med stora tjejerna, det är han som är deras pappa mest, vilket gläder mitt hjärta enormt!
    OCH han gör ingen skillnad på stora och små brudarna.
    Jag blir allseles tårögd när jag skriver, så glad är jag, för han kramar stora I VARJE kväll, säger go´natt , jag älskar dig! likadant med M... så skönt!

Likaväl som att han träter på båda när de gör ofog

Hmmm.. måste nog pussa lite extra på honom i kväll

Flamman, ska jag komma och köra min traktor lite över kärringen som ni ska på kalas hos?.... Wrooom wrommm... kör framåt...hoppsan nu åkte backen i wrooom... OJ nu kör jag framåt igen wrooom wroom... Moooaaahahhahahahahaaaaa

*visslar lite och ser mig oskyldigt runt... pompompom tiddelipom.....*

• Fjällbruttan

ingenjörsbruden skrev 2010-11-10 15:30:46 följande:
      Jo för hillsicke....jag osså!!!

Jamen haka på då, vi dårar kan blöda ihop

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans