• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ankan80

lanovia 08 skrev 2010-11-11 10:19:28 följande:
    Gissa om jag blev full i skratt i går kväll efter att spillevinken hade somnat. (kan inte sluta använda det namnet på henne med tanke på hur hon är till sättet ).Visst att man kan hitta henne i alla möjliga ställningar efter att hon somnat, som Pippi Långstump, hela kroppen upp på kudden etc etc.Men igår tog hon nog priset. Kolla under mina starka bilder.

Nämen oj! Gissar att du blev förvånad. Gullunge!

• Daa

Hihihi! *hjärtar gulliga, gulliga Spillevinken*

Gissa om jag blev full i skratt i går kväll efter att spillevinken hade somnat. (kan inte sluta använda det namnet på henne med tanke på hur hon är till sättet ).Visst att man kan hitta henne i alla möjliga ställningar efter att hon somnat, som Pippi Långstump, hela kroppen upp på kudden etc etc.Men igår tog hon nog priset. Kolla under mina starka bilder.

• Daa

Fru Sy: gnäll på du bara. Det där låter asjobbigt. Hur man mår under sin graviditet verkar handla om tur och otur och de kvinnor som klarar av att jobba heltid har helt enkelt haft tur som sluppit må så illa som du. *hjälper dfk att sudda bort tankar* Hoppas verkligen att illamåendet släpper snart.

• Daa

Ninnnis skrev 2010-11-11 10:10:29 följande:
    Villemoa, jag drömde om dig i natt.Din make var bortrest så jag skulle vara med dig om du skulle föda

• Daa

Flamman: det låter som att det var ett givande besök hos kinesiologen. Hoppas att det blir ordning på allt inom dig nu. *kramar om*

• Daa

Sällar mig till skaran som blir bestörta och arga över män och kvinnor som börjar försumma sina barn när de träffar någon ny. Det känns ofattbart. Borde det inte göra så ont i hjärtat att inte ha barnen nära sig hela tiden att det är en fysisk omöjlighet att inte vilja vara med dem så mycket som den nya situationen tillåter? Och att man därmed säger till sin nya: följande gäller, med mig följer mina barn. Accepterar du inte det har vi ingen framtid.

Men vad vet jag...

• Daa

Var det förresten ingen som hade något lugnande och uppmuntrande att säga om stillastående midjemått? Till exempel: magen växer etappvis, barnen växer ändå, SF-måttet ökar i alla fall...
    Jag bara gissar och hoppas och finner tröst i härjningar och parvlande.

• Ninnnis

Men lilla skruttan! *hjärtar Spillevinken*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans