• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru E

Är för övrigt VÄLDIGT sugen på att köpa ett test till men har nästan lovat maken att inte göra det........*grubblar vidare*

• Norrskensflamman

Jag har varit till kinesiologen, eller vad det nu heter. på en balansering.
    Han konstaterade att mina problem med tarmen och uteblivna mens (det blev bara några droppar, det har inte kommit igång något ännu) beror på min stress och att kroppen stänger av den funktionen för den tycker "hej, inte läge att bli gravid för dig nu". Så jag har förmodligen inte haft någon ägglossning denna månad. Men jag nojjar ändå att jag kanske är gravid
    Han konstaterade också att jag är INTE mentalt SJUK, men däremot rejält mentalt SLITEN.  Och det jag har i mag/brösttrakten (eller solar plexus) som far runt och småbränner och härjar, är ångest.
    Jag har fått 2 sorts droppar som jag ska ta 4 ggr/dag för att få igång energiflödet och stärka mig mentalt, då jag är helt dränerad på energi. Fick också kosttillskott med omeganånting och nåt för att hjälpa hormonbalansen och för magen i en och samma kapsel.
    Ska tillbaka om 4 veckor.
    Ja, det kan verka lite flummigt, men det var verkligen faschinerande med balanseringen!
    Så jag ska ge det en chans.
    Väldigt mycket prat blev det, för han är beteendevetare också, och han var jättebra att prata med.

• Ninnnis

Flamman, det låter som ett bra besök!

Hoppas det ger resultat, på alla önskade håll

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-11-10 14:05:12 följande:
    Är för övrigt VÄLDIGT sugen på att köpa ett test till men har nästan lovat maken att inte göra det........*grubblar vidare*

Nej! *tittar strängt*

Jag har också tänkt tanken, men OM det mot förmodan skulle vara något fel så tror jag ändå inte att kroppen har fattat det än. Därför skulle det säkert visa plus oavsett. Och OM det skulle vara svagt eller negativt så skulle jag bara få superångest och orolig. Då är det bättre att leva i godan ro (yeah right) fram till VUL och i alla fall tro att allt är som det ska.

Lite förvirrat, men du fattar nog  

• Villemoa

Flamman: ja det låter verkligen som ett bra besök! Nää, inte är magen särskilt stor men den är ganska mycket större än med Moa. Förstå hur liten jag var med henne. Men så var ju hon "stor" som en räka när hon föddes

• Ninnnis

Jag råkade nämna för min chef att jag mådde lite illa igår så nu har hon köpt riskakor till mig. Dessutom tycker hon att jag ska köra hem nu, så det tror jag att jag gör

• Fru E

Ninnis- visst är det så, håller mig till VUL helt enkelt och en dag i sänder med att inte pappersmuffa som om det skulle lyckas!
    Ska med smita hem till maken och läsa bok!

• Villemoa

Blir så arg när jag läser att vuxna människor beter sig så!! Blev också berörd och hon mamman är toppen och gör verkligen det som är en förälders uppgift; att stötta no matter what!

passionsblomman skrev 2010-11-10 14:20:46 följande:
    Här tjejer skickar jag in en länk till en blogg som Telis i granntråden hittat. Ni bara måste läsa det! Jag blev så berörd att jag var tvungen att skriva en kommetar till mamman som skrivit det.nerdyapplebottom.com/2010/11/02/my-son-is-gay.../
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans