• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fjällbruttan

Nu kommer stora tjejerna med bussen och har med sig en liten herre på 3 år, finast kompisens son som ska vara här och leka med lilla Vild tills mamma och syskon kommer från tandläkaren, sen blir det stormiddag med 10 pers här

7 barn och 3 vuxna

• Fjällbruttan

Vänlige  håll några tummar för den här dåren idag!
    Jag ska kuppa!!

Kommun har kommit med en frödjupad översiktsplan för byn och dess utveckling de närmsta 10 åren...
    INGENSTANS, VERKLIGEN INGENSTANS, FINNS DET NÅGOT FÖR BARNEN ELLER NÅGOT SOM KAN LOCKA HIT BARNFAMILJER!!!!

Jamen hur ska byn överleva om det inte finns nån tillväxt....
    men enkelt och bekvämt för kommun för då satsar de inte ett öre här

Alltså, gissa vilka som ska ta dit sina 4 barn och fråga:

-Har ni glömt oss??

Bästa L hakar på med sina 3 barn.. finns ytterligare fler så vi har ett bra underlag!

Nu jädrar anacka är tanten igång igen

• Fjällbruttan

Ursäkta stavningen, är nalta upprörd...joooo!

• dfk

Hej pappersmufflor och slemmisar!

Bruttan, du verkar ändå ha mycket tålamod men denna exkarl. Varför ska det behöva vara så? Varför finns det puckade män (eller kvinnor)? Jag tycker att flera i min omgivning verkar ha det såhär med sina ex. Verkligen tur att barnen har dig till mamma!!♥

Kram på er

• Soldemor

Nu är bitchprästen med toleransgrop igång i en tråd som handlar om ute och innekatter. Där gick jag igång!

• Soldemor

Precis talat m mäklaren och sett annonsen på vårt hus. Det såg helt OK ut, även om jag inte riktigt kände igen vårt hus på beskrivningen.Men fnt lät det. Så nu kör vi! Visning nästa vecka!

• Fru sy

Usch, jag är så less på att må dåligt nu! Tyckte att det fungerat okej mån och tisdag, visst har jag varit trött men det är ju förståeligt och vanligt. Men idag har det varit hemskt hela eftermiddagen, illamåendet har varit som det var för flera veckor sedan. FFick springa till toa flera gånger för jag var påväg att kräkas, och gjorde det oxå någon gång. Jag är helt slut på jobbet efter bara någon timme, känns som jag skall falla ihop i en hög... och när jag blir trött kommer illamåendet.

Hur klarar alla andra att jobba heltid när de är gravida? Ska man kunna bita ihop och bara jobba på? Ska man ringa och prata med bm eller kommer hon bara tycka att man är gnällig?!? Känner mig rätt misslyckad att jag inte klarar något som nästan alla andra kvinnor gör  

• Hvidbrud

Fru sy: gnäll på du bara! Du berättar ju bara hur du har det och det låter inte roligt alls! Nej, inte två graviditeter är samma och vissa mår toppen och andra mår apa. Du tillhör uppenbarligen den sistnämnda typen, gumman. Tycker helt klart att du ska ringa till din BM och berätta. Hon kommer att förstå! Annars får du förklara så att hon gör det. Du och ditt barn är viktigast just nu och du ska ta hand om dig och inte må så dåligt att du håller på att ramla ihop i en hög! Skickar tusen tusen varma kramar till dig!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans