Välkomna till Tivoli Empatia!
Hej Cicci! Haha, har faktiskt införskaffat ett par jodpurs som står hemma och väntar på att rätt höstkänsla ska infinna sig! Har riktigt trist på jobbet jag också just nu, håller på och ska byta arbetsuppgifter men det är inte riktigt klart med allt än och de nya systemen jag ska ha hand om är inte uppe än efter semestrarna.
Jag tror att taekwondo är jättebra, Iris har en dagiskompis som går på judo, båda killarna fyra och sex år går på det och nu har lilla tjejen på två år fått börja vara med också, plus att pappan blivit så inspirerad så han har också börjat. Skulle sätta Iris på det om hon inte redan hade så mycket aktiviteter för det verkar jättekul. Nu ska hon gå på Bamsegympa på måndagkvällar, hästlekis torsdageftermiddagar, ridning lördagar och dans söndagar.
Hade egentligen tänkt stryka hästlekiset och kommer väl att göra det framöver också men det är bara nu tidig höst innan det blir för kallt som det går och det är så mysigt att åka tidigt från jobbet och åka dit med båda barnen och så går jag och Astrid runt och strosar en timme och klappar djuren.
Med Iris är det ju så viktigt att hon gör saker där hon får röra på sig, vi hade gärna fortsatt på simningen, det känns så retfullt att behöva sluta nu när hon precis fått byta upp till riktig simgrupp och när hon är så nära att börja simma själv men det går helt enkelt inte med alla öroninflammationer längre.