Åh, vilken ljuvlig valp PB
Lappis - men jisses, jag är väl sju år yngre än du och skulle vara glad om jag hade hälften så mycket energi som du. Få se nu, hur många gånger har jag tränat den senaste månaden inklusive sportiga friluftsaktiviteter hm, *tänker efter och tvingar mig att vara ärlig*, skulle säga typ, fem. Hanh? Skit med köer för övrigt. Har all förståelse för att ni vill ha ett yngre barn.
September - jag inbillar mig att salt biter på alla mikroorganismer - ja allt levande f.ö., tänker på den där snigeln i, är det Toy Story?, som får salt på sig och liksom delvis upplöses. Tänk osmos. Här saltas det Inte för att det är så himla nyttigt med för mycket salt heller. Men alkohol är ju ett sorts gift också, så om man ser till att ha tillräckligt med alkohol i blodet hela tiden så borde jag kanske minska risken för listeria och toxoplasma
Jag ligger efter dig, 8+6 idag och har Nupp-ul den 8 mars 11+5, rätt tidigt, vilket förvånar mig något.. Men de har helt nya maskiner där jag går, det går att urskilja en hel del detaljer på fotot från VULet som är taget 7+1 istället för att bara få ett foto på en svart fläck.