• Hattis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Fossing - låter inget vidare!

Jag funderar allvarligt på att hålla mig till grape tonic och citrondrycker framöver.

• Hattis

Alkoholfri öl - Clausthaler är faktiskt fantastiskt god och det finns egentligen ingen anledning att någonsin dricka ngt annat (förutom att den är dyrare än vanlig starköl), men jag är ingen större öldrickare. Calsbergs, nja, jag håller inte med.

Nenne - gud vad underbart det låter med pricken

Mitt joggingtips förutom svindyra skor (som är ett måste om man löper lite asfalt och vill spara rygg och knän) är att helt enkelt ta vilken danceskiva som helst så springer man lite av sig själv liksom. Om man har ett musikprogram på datorn så kanske man kan pitcha upp/ned vilken låt som helst till lämplig bpmnivå. Jag är rätt långt från löpträningen nu och satsar på att börja cykla när det blir lite varmare, burr, nu fryser man ju röven av sig om man skulle ge sig på det.

• Hattis

Var trött, gick och la mig före kl. 22 och blev kanonpigg efter att ha varit uppe för min numera sedvanliga nattkissning.

Hej Sweet, tänk att det är någon här nu, haha EA:s make är borta på något och kommer tidigast hem på lördag så ingen testning för dess. Har inte finläst ikapp men inte sett att det havererat iaf. Tumhållning anbefalles!

Ha ha, ser din dotter framför mig bannandes den bulemiske katten

• Hattis
    fru AM skrev 2011-03-31 13:20:46 följande:
    En fullständig nyhet i min cravingteori ... Kan Grape Tonic vara tvillingrelaterat?
    Tror jag inte, för mitt sug har definitivt ökat och det är ju kollat två gånger att det bara är en... ;o) Teroi välkomnas!
  • Hattis
    BrudSommar2006 skrev 2011-03-31 13:34:38 följande:
    Hörrni, vad säger egentligen hönan, bock bock bock, pock pock pock, kluck kluck kluck eller kakaa kakaa??
    "...den lilla Gullefjun med mjuka silkesdun och alla hönsen sa KAKAKAKAA!"
  • Hattis

Teroi=Teori (Är kanske lite trött ändå!) Verkar annars som om jag har ställt om mig till mina knappa fem timmars vardagssömn och då är det ju heeelt värdelöst att lägga sig tidigt. Men snacka om att jag kommer att däcka totalt efter lunch och bli tvungen att söka upp ngt ställe där jag kan lägga mig (diskret) på jobbet idag.

Mugglan - Fy sjutton vad jobbigt det låter, hoppas att denna natt blev bättre! Och vad har vi sagt om FL???!!!

Oupsie - Härligt att Daisy fått träffa en gammelfarfar

Lappis, nu börjar det väl nästan bli svårt att välja med alla dessa förslag! Knepigt att du och BS ínte hittar det ni är ute efter, det ulitmata plejset för er måste ju finnas därute någonstans.

• Hattis

Vilket underbart besked ändå EA!!! Heja heja, nu får väl en av dem stanna kvar åtminstone! Vad bra att du får ta ett blodprov och att du inte måste lägga allt hopp till vul ytterligare någon vecka senare.

Parnassia - det låter som ett kalas som jag skulle vilja gå på! Korvgrillning is the shit!

Snorkis - vilken omtumlande lördag med bra slut! Jag börjar också känna att min säng är för mjuk, tror dock inte att det är foglossning, det är i svanken i ryggen det känns. Jag kanske har för dålig hållning....?

AM - Det vet  ju inte vi hur det är när en karl är riktigt förkyld Skämt åsido så är jag nog inte så himla bra på att vara sjuk själv.

Halsbrännemedel - helt ok att ta som gravid alltså?! Vad fiffinuriligt!

Ägg i bulldeg??? Varför inte, ska testas. Kanske tar det aningens längre tid innan de blir torra då

Jag har gjort en trist vårupptäckt - mina favvoskor var inte alls så snyggt fixade hos skomakaren inför vintervilan som jag trodde, det var nog förra hösten jag var så duktig. Nu är det omklackning som gäller pronto  Resten är lite väl somriga för att få titta ut redan nu och mina andra alternativ har lite för hög klack för att det ska kännas bekvämt. Någon skorea på G ngnstans i sthlm tro? Annars räknar jag dagar (och timmar nästan) till fredag då jag får se, nej höra förstås, om det finns några hjärtljud.

• Hattis

Grattis till bra RUL September! Vad skönt att kunna bli "officiell"

Får jag fråga varför det troligen blir ul vecka 32?   Är själv mkt intresserad av tillväxtultraljud som man väl har vecka 38 (ska fråga när jag är hos BM i veckan.)

• Hattis

EA -beskeden är ju positiva ett efter ett nu iaf! *håller fortfarande tummar*

Snorkis, å du ska veta vad jagtänker på dig och hoppas att det ska gå bra och att Leffelina rumstrerar om lite lagom regelbundet så att du ska slippa bli orolig. Låter jätteläskigt med sådana sammandragningar sen. Kram!

Tinga - hård smörgåsskorpa, det har även jag svårt att få ned! Sedan förstår jag att det fortfarande är kämpigt, men det låter himla positivt Jag är störtimpad av middag för 16 pers! 14 har jag haft i mitt vardagsrum men då var det bufféaktigt och man fick ta själv i köket.

Cicci - vilken mardrömsfärd! Hoppas att du klarar dig från att bli sjuk. Vitpepparkorn kanske är grejen trots allt. Men det tvingar man ju knappast i små barn.

• Hattis

Att magen kan klia när den växer har jag hört, men att brösten gör det? På det ena har jag fått något slags tort kliande exem, inte ilsket rött och man ser det mest om man anstränger sig. Har aldrig haft så förut. Hm. Någon som varit med om något liknande?

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!