Välkomna till Tivoli Empatia!
Kram Mugglan, det låter jättetungt! Det räcker så väl att lyckas ta hand om era tre fina barn.
Kram Mugglan, det låter jättetungt! Det räcker så väl att lyckas ta hand om era tre fina barn.
Livmoderhalsvaccinet är väl egentligen ett kondylomvirusvaccin? Tror inte att det är aktuellt att jag kommer att utsätta mig för det...
Heeej Sweeet Hoppas så att det är bra hos dig och att GC-projektet tuffar åt rätt håll!
Smint - skönt att det blev bättre med din mamma och att det just nu låter värre än vad det är med den lille.
Vad mysigt det låter med egen ö Cicci!
EGO - har känt lite sparkar förra veckan med kulmen igår då maken kunde känna EN spark Sedan har det avtagit. Men, men, tänkte försöka hålla mig och inte springa till BM för att lyssna på hjärtljud före nästa inbokade besök - jag lär ju inte kunna göra ngt åt det hur som helst.
Hur som helst så börjar det ju närma sig Snorkis! När det än blir så hoppas jag så att förlossningen blir en bra upplevelse för dig. Kram och all lycka till redan nu!
Kram till Mugglan! Inte lätt att känna pressen att vara mamma åt sin mamma, men du är inte ansvarig för henne (lätt för en annan att säga förstås) nu är du ju supermamma ändå så att det har några tag. Kraaam igen!
Lycka till med era inflyttningar Oupsie och Snaily! Så perfekt att flytta till hus i dessa tider, är det någon gång jag kan känna att det rycker i hustarmen så är det den här tiden på året när kvällarna är långa och ljusa och grillabstinensen ger sig till känna.
Skojsigt med bröllop Vickan! Det är riktigt kul med bröllopstal när man känner att man har fått till det, en extra kick på ngt sätt tycker jag
Jag har varit lite låg med inloggningar här på sistone och är bortrest över helgen så det bir inte mycket mer heller. Jag börjar känna att det varit skillnad att berätta här om detaljer som ingen annan vet om under de år jag försökt få barn och nu gå över till att skriva om detaljer som alla mina bt-surfande kollegor definitifvt känner till, bf-datum etc. Något som de definitivt inte vet är att jag drömde inatt om att vattnet gick! När jag vaknade var jag först hyggligt nervös över att det faktiskt hade hänt och två sekunder senare när jag förstod att det var en dröm konstaterade jag att jag som tur var inte hade kissat i sängen, puh.
Jag har trott att vi nu är sist med att fixa på balkongen men en snabb blick utåt säger mig att nja, det finns nog fler som brukar ha blommor som inte har börjat ännu. Det får bli nästa veckas projekt och då lär de inte frysa ihjäl iaf hoppas jag!
Nä, nu MÅSTE jag fortsätta att packa. Vad hände med det här "Vi åker skapligt tidigt" och vems fel är det att vi inte gjort det ... ?
Vink på det här sättet Ore
Gillar f.ö. Vickans blogg.
Hepp!
Ingen Leffelina i sikte tydligen.
Vilken varm och skön helg och vilken ljum kväll Hade suttit fint med ett glas för kall rosé men är lycklig över rund mage och fläderblomsaft.
Kram till Porchz, fy 17 rent ut sagt. Kanske lite synd om bruden också. Vad bra att du kände dig bättre sedan.
Kram till Frullisens håll!
Jag är fortfarande ovetandes om T-träffen, meddelar så snart jag vet.
Noterar att växel SKA i vid parkering i backe och hoppas att jag *peppar, peppar* ska komma ihåg det även fortsättningsvis. Vad läbbans Vickan, skönt att inget hände med bilen (eller något annat/någon annan!).
ovetandes om min möjlighet till närvaro på T-träffen då förstås, är lite trööööötttt zzz...zzzz....zzzz...
Hepp hepp picknickare och alla andra
Snorkis - Skönt att något verkar ha gått fram hos läkaren iaf! Hoppas att du känner att du kan få lite lugn och ro.
Lappis - fortfarande avis på Island, att åka dit och rida islandshäsl på rätt ställe är ett av mina absoluta toppdrömresemål!
Fy vad jobbigt med eländiga svampar September, vet hur det känns. Håller en tumme för att de håller sig borta. Vad jag förstår så får man inte fluconazol som gravid, kanske som ammande? Gissar att du kollat upp detta för länge sedan. Annars är fluconazol underbart, bara en kapsel att svälja så är det klart på ett par dygn.. Inget kladd och inga uppretade slemhinnor.
Skattepengar - fick också en hel del tillbaka men slurp sa det, lite semesterbetalningar, lite bilservice, diverse årsbasisbetalningar och (faktiskt - har vågat lite även om det dumt nog känns som om jag utmanar ödet!) en del babyprylar så var det borta.
Här har jag börjat känna av det lilla livet varje dag igen, men mest under kortare sessioner på kvällarna och inte alltid så tydligt. Ikväll tror jag att den verkligen ligger precis under moderkakan, rörelser känns men som om de vore i bakgrunden. Den kan bättre, det vet jag! Så har jag fastnat i den dåliga spiralen att lägga mig efter kl. 12 på natten igen, känns inte helt smart faktiskt. Har faktiskt försökt att lägga band på tv-tittande och surfande, delvis därav min frånvaro i tråden. Kram på er alla.
Vad fantastiskt skönt och roligt att kunna få säga GRATTIS familjen Snorkis!!!
Semesterplaner - hm, inget utrikes planerat iaf. Hur tänker ni, Izzie och September?