Hepp!
Har fått bekräftat att Kepsens hjärta slår som det ska och att han (den...) rör på sig. FLAORFF låter det allt som oftast när K slår volter i allt sitt fostervatten när stackars BM ska försöka få in bra hörbarhet på hjärtljuden. Det lilla livet tycks nu ligga helt omsluten av moderkakan och jag har inte kännt några fosterrörelser alls på ett par veckor. Tack och lov för ultraljud när det först känns små killekillsparkar flera gånger om dagen varje dag för att avta allt mer och sedan utebli.
I-landsproblem, minst tre skojiga fester på G med klädnivå kavaj i sommar och endast EN klänning som jag kan ha. Det rycker starkt i shoppingtarmen. Ni som har lyckats hitta fina partymammaklänningar och länkat till dem och har ngn länk kvar i minnet kanske kan slänga fram dem igen?
Mugglan - jais, var det inte så vi försökte peppa för ngra månader sedan, att det var precis så här det skulle bli... Kan tänka mig att det är ruggigt tungt, jag känner mig som en boll i v 22 med en enling...
Snigeln - å, har du haft barfotapremiär!?! Det är ett sommartecken om något. Måste testas snaaart, nuuu. All lycka med Ynglas vikt, kram!
AM - schysst frisyr! Ser absolut ut att passa på dig! Men man kan ju aldrig räkna med att ens eget hår kommer att falla som modellens. Fast en lugg växer ju ut till en halvlång lugg rätt fort om du ångrar dig.
Jag som gärna är lite hemlig skulle förstås uppskatta ett stängt forum.