Hej hej!
Izzie, Så tråkigt med BOM! Speciellt som du hunnit börja hoppas. Jag tror inte du inbillade dig dina symptom. Jag tror det är svårt att göra det. Trots att jag idag har monster-tant, näckspärr och jordens migrän kan jag inte framkalla att känna mig illamående. Det lät precis som jag kände månaden innan jag plussade med lill-prinsen. Vi avbröt visserligen den månadens försök före äl, men jag kände ändå massor, var helt säker på att jag var gravid och blev verkligen jätteförvånad när testet visade minus. Jag tror det är ett ägg som blir befruktat och sen inte fäster, men har inga belägg för det. Supertråkigt att det blev mf av det förra plusset, förresten.
EA, Fel! Du har inte satt in ett embryo som ska ut. Du har satt in ett embryo som ska stanna där det är! Så det så!
Gällande trådträffen hade det ju varit kanon om den flyttats fram en vecka så jag kunde vara med. Men ni får ta det som passar flest. Jag är ju uppbokad 3 helger på raken där, så då kan jag ju inte räkna med att få vara med. Jag kanske skulle ta mig till Lund/Malmö någon gång nästa eller nästnästa helg i stället? Kanske vore nåt?
Det var mycket mer jag skulle kommentera, men min huvudvärk gör så ont att jag måste gå och vila lite nu när Prinsen är lugn och lillen sover. Kram!