Hattis, Så tråkigt med ett minus! Det var ju nu den stora plusvågen skulle komma!
Klockarbol, Det låter hemskt vad som än har hänt. Här i tråden finns dock mycket stöd oavsett varför man behöver det om du känner att du orkar tillbaka senare.
Parnassia, Jag har nog kommit lindrigt undan med min spiral. Jag har inte märkt av den alls förutom att jag hade ont i magen ett tag i går morse och då det kom mer blod igen satte jag det onda i samband med spiralen. Annars ingenting. Det är som att den inte är där förutom att det blöder lite fortf. Återstår att se hur mycket den märks av nästa mens. Jag har minst en veckas tantbesök i normala fall, så jag hoppas den inte lägger till alltför många extra dagar. Fast mest av allt önskar jag att den ska fylla sitt preventiva syfte!
Liten, Jag har tänkt på hur det funkat för er med sömnen, men inte tänkt på att fråga. Hoppas det går bättre att sluta nattmata denna gång! Jag hade bestämt mig för att ta bort nattmålet vid 6 mån, men så var jag iväg på två resor själv med barnen plus att han blev väldigt förkyld och det satt kvar under 2veckor, så jag gjorde det vid 7 mån i stället och det gick jättebra. Det var skönt att han då inte längre var beroende av mig under natten utan att maken kunde ta någon natt, men annars hjälpte det inte hans sömn speciellt. Han vaknar flera gånger varje natt, så det är ett evigt springande. (Vi bytte över honom till hans spjälsäng på hans egna rum efteråt.) Och så blev det vintertid som man skulle få över honom till också... Så när jag läste på AW-forumet att hans uppvaknanden sannolikt beror på nappen blev jag lite matt. Inte en grej till att ändra på liksom... Men vi avvaktar med att ta bort den, för jag tycker det verkar som att han skriker på natten, trots att han har nappen inne. För övrigt har vi en flaskvägrare här också! Vatten älskar han att dricka ur flaskan, det är han liksom besatt av. Det går knappt att mata honom för att han vill dricka hela tiden. Men välling eller Drikki ratar han. Jag köpte en pipmugg med mjuk pip igår, men den ville han inte veta av ens med vatten i.
Oj, det blev en lång utläggning om mitt. Nu ska jag gå och röja lite i röran, då båda prinsarna och kungen ( ) som är sjuk ligger och sover.