Lappis - jo det är kul med planer, känner att jag måste ta tag i mig själv nu. Jag har de senaste åren sen jag blev singel bott i små trånga lägenheter mest bara för att de är billiga, men förhoppning om att en dag träffa någon och skaffa ett hem med. Samt bott billigt för att jag vill resa. Nu har jag ingen att resa med så pengarna jag sparar går åt till allt möjligt blaha känns det som. Så jag får nog inse att jag inte blir sambo inom en snar framtid och då får satsa på mig själv. Även om det ta emot, jag kan inte acceptera att jag lever själv även om jag vet att det är så... Som sagt, sommar och sol och en mindre livskris här just nu jag mår bra med behöver bara ta tag i mig själv känns det som...
Haha, vad glad jag blir, jag kan svara på barn frågan Var med en kompis som köpte solskyddskläder till hennes son. Vi kollade på Stadium, Lindex och KappAhl och det fanns inget att välja på, utan en modell per butik. Stadium var nästa dubbelt så dyrt som de andra, men känndes bättre i kvalitén. Men min kompis köpte ett bliigt på KappAhl, för hon trodde inte att han skulle hinna slita ut det innan han växte ut det ändå.