• porchez

Välkomna till Tivoli Empatia!

Haha - rätt teknik mot maken Tinga. Jag tycker faktiskt att jag se bättre ut i bikini än helt naken, lite måste fantasin få avslöja, eller så är det bara att jag inte gillar mina bröst utan BH

Jag ser att jag har 19gemensam vänner med nenne redan på FB, vilket nästan gavmig en chock över hur många vi är här i tråden!! Då har vi ju även konstaterat att det är ett flertal som inte har FB än ju! Skoj!

• porchez
    Lapinette skrev 2011-07-05 16:11:54 följande:
    Porchez - kan du inte tala om vilket trix du har (blir så nyfiken)? Själv har jag liksom fått en golfbränna i år eftersom jag aldrig kommer så långt att jag tar av mig kläderna och således hinner få en bikinibränna. Är solbränd i urringning och på armarna ... så blir det när man mest springer på stan.
    Man fixar nån ny att börja tänka på istället!  
  • porchez

nu vet jag varför jag inte vet vad jag ska kommentera, ni diskuterar förlossningar, och min reaktion är som vanligt att stoppa huvud i sanden och vill inte tänkta tanken att jag en dag (förhoppningsvis) kommer vara där själv! *ryser*

• porchez

vickan - så långt har jag ju inte ens tänkt! 30 pers! det är ju helt sjukt! sjukt skoj, men ändå

• porchez

Vickan - skönt med bra barnomsorg, och det slår mig genast att trollet kommer ju växa upp med den dialekten! *fniss* i liten ålder är det ändå ganska sött, även om jag höll på att dö när mina kusinbarn började prata så pass bra att man hörde dialketen tydligt. (de som bor i samma håla som du) ord som korv och hoppa

med lite flyt så ska jag med största sanolikhet till hålan i helgen också, super skog!! mina vänner skulle bestämma sig ikväll om det blir av eller inte!

• porchez

Ja precis! Jag tyckte det skulle vara en perfekt start på semestern men som sagt så är det inte bestämt än, är ju inget billig underhållning så  mina vänner som är studenter skulle bestämma sig under kvällen...

• porchez

Omsan - Man ser ju lätt vilka som är med i BT-gruppen där, mitt problem är att jag trodde redan att jag var vän med tex. senast var väl Izzie som la till mig här om dagen Sen är det faktistk någon som jag inte riktigt vet vem där är (vågar knappt erkänna)  sen någon som jag hört talas när ni pratat om, men som jag inte känner igen här i tråden, kanske är någon som har varit aktiv tidigare men inte är längre? Kan det kanske vara så?

Spännande med jobbet!! och vad kul att på konsert, jobbigt för maken som ska upp och jobba dock.

BS - vad kul att höra att ni gillar Sälen på sommaren (det var sälen va?) har en kompis vars mamma har stuga där, så vi har pratat om att åka upp en sommar. Till nästa år kanske vi ska göra slag i saken då?

• porchez

FREEEEDAAAAG!!!!!!!!! och SEEEEEMEEEEESTEEEER!!!!!!!!!!!!!!
    Inte firar jag in den med träning och festival som tänkt, utan en seg förkylning, men efter att ha sovit några timmar så blir det iaf. middag och en öl här hemma nånstans, hmm, vi har nog 3-4 ställen att välja på, varav 2 st har knappt ätbar mat man får va glad för det lilla

Lappis - lönehelger poå IKEA är det mest folk, men parkeringen brukar vara lite av ett kaos då, så flyktvägen kan bli svårt

• porchez

BS - så härligt att höra att er sälen-vecka blev bra! Du var ju lite orolig innan.,, Ska ni till Öland senare i sommar eller stannar ni hemma nu?

• porchez

Jahaa, BS vad ni far och flänger
    men sommrarna på Öland måste ju vara så härliga, förstår att man längtar dit!

ego - hoppa över om ni nill -
    har precis läst mina egna inlägg bakåt här i tråden, från det att Hunken kom in i bilden och fram... Eftersom det nu med faktum har runnit ut helt i sanden så känner jag att det aldrig var "äkta".. Men efter att ha läst vad jag skrev då så kom de känslorna tillbaka som jag kände då. Alltså det var så jäkla bra just där och då. Men sen vet jag ju att de sista två gångerna har han inte varit som tidigare. Så därför är det bara att glömma honom, vilket inte är så svårt eftersom han praktiskt taget har gått upp i rök....

Det som känns lite bra i det hela är att han inte har dumpat mig, endast, ingen av oss har hört av oss sen sist vi sågs... För min självkänsla har sånt betydelse...

Men jag vill tillägga att jag faktiskt mår rikgtigt bra i det hela. jag gav honom en chans, men det funkar inte i längre... 

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!