Välkomna till Tivoli Empatia!
ja mango ja, den har jag glömt bort. får blir en rejäl tur nästa vecka och kika på kläder.
ja mango ja, den har jag glömt bort. får blir en rejäl tur nästa vecka och kika på kläder.
Vickan: återkommer när jag pratat med bruden :)
izzie: prata med förskolan och berätta anledningen till semestern, eller gå direkt till förskolechefen. Om dom hade haft barn där jag jobbar hade vi aldrig ens i frågasatt det, vi tar emot barn även o föräldrarna är på semester tillsammans en weekend så länge barnet går sina vanliga tider. Du kan ju också säga att du blivit sjukskriven till fsk för det lär dom ju inte kolla upp.. Men prata med dom iaf, det brukar alltid gå att lösa
helt slut efter några timmar i stan, så länge sedan jag var inne i city, men hittade en klänning på hm till bröllopet på rea och skall nu bara hitta skor. presenter till mina gudbarn som jag skall hälsa på imorgon hittades också och så lunch hos kära storebror på centralbadet. Så himla gott och fint dom fått det efter reniveringen. dom kör helt ekologiskt, allt från mat till vin, öl osv.. så det rekomenderas verkligen om man vill äta en god lunch/middag. nya relaxavdelningen var superfin också.
Men mitt knä pallade inte att gå på stan med typ converse, finns ju ingen dämpning i dom, så sitter och väntat på att alvedonen skall verka..
Resa med barn, vi flög till frankrike med T när hon var 15 månader. inte så långt men det gick bra, vi mellanlandade dock i köpenhamn vilket var lite jobbigt. Men sträckan sthlm-köpenhamn sov hon men sedan var det fullt ös resten av tiden.. men det gick bra
Oupsie: H har också varit galen i kväll, gråtit, skrattat, låtit högt undrar om han märker att T inte är hemma.. Hon lever loppan på ön iaf, pratade lite med henne förrut. Så gulligt när man kan föra en dialog i telefonen. Men sedan skulle hon visa att hon fått en håv men det gick ju inte i telefonen, hon är van att vi har skypat med dom så hon kopplade inte riktigt..
tjing så länge
synd att man inte har den boken då läste också på fl att den skall utgå. men min kompis sa att dom skulle få in den i augusti på akademibokhandeln..
haha ja sälj den nu
håller på att montera suttdel på vagnen, får se om det blir roligare att åka i vaket tillstånd nu.. han vill bara upp annars.. ville egentligen ha liggdelen kvar under sommaren då den är så rymlig och bra att sova i.. men vi testar och ser om detta blir bra. annars monterar vi tillbaka liggdelen..
Vickan; jo funderade på en kudde att bulla upp med, men måste man ju släpa runt på den, han sitter ju bra i sittdynan då den är skålad i sitsen, men han såg lite liten ut i den. Blir nog att montera tillbaka liggdelen. Härligt att det gick bra på fsk idag.
Bs: härligt att höra att ni har det bra hur mår du annars? Hur tår det med dommningarna?
Igår lyckades äntligen h vända från rygg till mage, och nu skall det rullas hela tiden såklart
Muggles: växa och upptäcka världen är boken det tjatas om om Barnets utv steg.
skall ha sittdelen på idag och se hur det går. Den är ju skålad så för ryggen är det nog bra. Sprutdags idag igen, ilskna tårar, men det gick över snabbt. Han är snart 70 cm lång och väger 7590.
Vet också att det är några som jag vet skrivit här tidigare som är på fb har nog listat ut vem det är men inte vågat adda.. Eller vågat kanske ät fel ord men dom har ju ingen aning om vem jag är tex
Bs: skönt att dommningarna har släppt, dom släpper nog inte någon utredning.
Snaily: jag gör både och med H, han sover i sin säng första delen av natten och sedan sover han med oss. Tilde sov i säng mera men H har mer närhetsbehov.
Vickan: finns det inte fler på fb som inte är med i gruppen på fb? Ser någon som ni har som vän dom flesta av er som inte är i gruppen?
Idag skall jag hinna med massor så det passade ju bra att vi somnade om i morse och kom upp nu .
Ni som jobbar sista dagen innan semestern, pepp pepp