Välkomna till Tivoli Empatia!
åhhhh så underbara nyheter stort stort Grattis hela familjen, och hon var ju stor ju. fäller en tår och fortsätter med maten men med ett leende på läpparna.
åhhhh så underbara nyheter stort stort Grattis hela familjen, och hon var ju stor ju. fäller en tår och fortsätter med maten men med ett leende på läpparna.
Snorkis: Underbart att höra att ni har det bra på bb
PB: Härligt att läsa dina inlägg igen, men vilket drama med Trulls.
Muggles: Hoppas du får en kul kväll med kollegorna. roddar mannen alla barnen eller får han hjälp?
har haft en kul dag på jobbet, fikat och surrat. H har stormtrivts med många nya att kika på. T har hängt med farmor och faster och hjälpt till att handla inför middagen imorgon. Och så har dom köpt blommor som skall vara från T, hon har pratat i flera dagar att farfar skall få blommor när han fyller år. I morgon skall jag dit och hjälpa till med diverse plock och dukning.
EA: Usch att eran resa varit så krokig och lång. Hoppas att det blir er tur i höst.
porchez: kul att läsa att Hunken inte är helt nedlagd. Hoppas du får till en dejt snart.
BS: åh vad arg jag blev när jag läste ditt inlägg. f'n att det redan skall börja på dagis. Men håller med am, ta upp det med personalen snarast, vi jobbar också en del med att man skall sätta sig in i hur den andra känner. jag hoppas också att killarna skämdes när Iris kom fram till dom.
stor kram
BS: bra att fröken ringde upp och att dom tag i det med en gång. Kan ju vara skönt att reda ut sådant här innan sommaren.
EA: Spännande med en hund i familjen, hoppas allt flyter på bra med det. är det en äldre hund eller valp?
oj vad många glada gula ansikten som mötte en när man gick in här
Här var det lugnt, hoppas alla har en fin helg och att snorkifamiljen kanske fått komma hem?
har haft ne bra helg, 50 års middag i fredags, igår mys och idag blir det gummistövelshopping till T.
puss och kram
tjohej
oj vilka trevliga/roliga resor ni har framför er Nästa sommar skall vi också försäka ge oss iväg med kompisar och hyra hus, nu är det många nyfödda, och lite större bebisar så i år är vi hemma i Sverige. Mina föräldrar vill åka någonstans i höst med oss så får se om vi får i hop det, alternativt åker jag och barnen med dom.. R skall på en del jobbresor/nöjesresor så jag kommer nog behöva backup.
midsommar skall firas med svärmor/svärfar och lite andra ute i skärgården. nästan vid ornö. var där förra året också, supermysigt ställe.
haft en mysig dag, fika med en mammaledig kompis, så skönt att T kunde gå på dagis idag.
nu köttbullemiddag och så ser jag att T somnat i soffan, inte så bråttom med maten mao.
Tinga: ja hur gick det hos läkaren?
mopedvin, ja just det ni skulle ju till Gotland också, hoppas ni får mysigt
lappis, er resa låter superhärlig.
Liten: åh så härligt med flytt, men förstår att det är mycket att packa osv.
mugglan: åh så tråkigt att vården inte fungerar, stå vid sidan om måste vara det värsta. Styrkekramar till dig. Så mysigt det låter med tvillingarna
Li: jag tillhör ju också skaran som smygläst länge men inte så länge som du, och det är som du säger, man blir fast med karaktärerna, man vill veta hur det går Hur gamla är dina barn?
Tycker det är helt ok med bilresor, men nu har vi ju ingen bil själva så det blir inte så mkt av den varan, men i höst skall det ändras på det.
Har varit på inskolningsamtal på T´s nya förskola, kommer bli toppen tror jag, mindre grupp, fler i samma ålder, och en mindre förskola totalt. Mysig gård och framförallt 2 minuter hemifrån.
väntar på att H skall vakna efter en lång lur, så han kan äta. sedan funderar jag på att åka till Sickla och se om jag kan hitta en tavelram.
Li75: då har vi lika gamla ban då nej man hinner inte lika mkt denna gång
Vickan: ungefär de frågor som oms rabblade upp frågade jag idag när jag var på t's nya förskola. Märker gör jag med penna direkt på tröja/strumpor. Kläder som ev skall säljas vidare typ finare jackor osv sätter jag namnlapp runt stroppen man hänger upp jackan med. Sitter bra där så ser dom den lätt.
Jag blandar lite vad jag kallar mina barn. Skriver ju på fl också och där skriver jag ju ut barnens namn,
Cicci: Härligt med fin fester på semestern, men vad har hänt makens arm? Måste ha missat det? Kul med shoppingen också
Bröllop blir det ju i år iaf, men det kommer nog bli en väldigt lugn tillställning med en hel del barn närvarande.. sedan vet jag vilken lokal dom skall vara i och i den får man inte ha alkohol så där ligger ribban Men det roliga är att dom skall förmodligen gifta sig ute vid kusten och sedan skall man då ta sig därifrån med bil, men där skall dom bjuda på skumpa.. så då kan ju inte alla skåla om man skall vara regelrätt
Har varit och midsommar handlat med svärmor, jösses vad mat och grejer det går åt. skall bli spännande att se hur vi får plats på båten imorgon kväll.. men men det skall ju med vagn till H också osv.. Skönt att få handla med bil iaf eftersom vi inte har bil.