• smint

Välkomna till Tivoli Empatia!

Lappis: massa kramar åt ditt håll med, Fabian att det skall vara så segt, hoppas du och maken kommer fram till ngt bra beslut. Kram

• smint

Oupsie: H somnar rätt ofta i famnen också, iaf kvällstid eller em.. Skall räkna hur många timmar han sover någon dag.

Låter som ni hade en trevlig lunch igår, hade gärna följt med, var inne i stan en sväng någon timme, men vill vara hemma ifall dom ringer från fsk nu denna veckan. 

Köpte västerås gurka så idag skall det läggas in smörgåsgurka, så gott. sedan står ett nytt bröd på jäsning. Hoppas H sover en stund till

• smint

ang förlossning, så var jag också öppen 4-5 cm med båda barnen, hade sjukt ont när värkarna kom så det är galet att det kan vara så olika. Men nu hoppas jag att det hänt något för snartis

AM: Härligt med trevlig middag hos vänner, men jobbigt att det blev lite sent. Hoppas det går bra för barnen på fsk

Cissi: Vilket häftigt bröllop ni varit på, lätt avundsjuk.

Några fler bröllop blir det nog i bekantskapskretsen får vi hoppas och så oss själva då kanske

Oupsie: När somnar Daisy då?  tänkte om hon är på väg in i ngn ny fas?  Just nu är H rätt stabil på nätterna, äter vid 21 tiden sista gången och sover sedan till morgonen, brukar vakna till vid 4 men somnar om till 7. Jinxar jag väl ngt nu när jag säger så

Snorkis: Hur har ni det? Hoppas allt är bra med lilla familjen. Kram

Porchez: Härligt med shopping, behöver nog handla både nya kläder och vinterjacka i år så jag skall börja spana nu.  

nehe skall hänga tvätt nu innan H vaknar.

Kram så länge 

• smint
    fru AM skrev 2011-08-12 16:16:12 följande:
    Du skulle kunna säga: Nej den ena är min och den andra min killes - vi träffades på BB och blev blixtkära ...
    haha superkul

men vad rolig fråga som sagt.

åh vad kul att läsa om alla aktiviteter. T gör ingen än så länge. När hon är 4 skall hon få börja simskola om det finns plats, skall ställa i kö till gympa också.. svärmor tjatar om balett men det är från 7 år. Men det fanns ngn barndans.   Men skall maila och fråga om kötider snart till gympan iaf. hon skulle nog gilla det för hon klättrar och rör sig mkt.

Såg en mamma och pappa med trillingar i dag i sickla, såg så sött ut

AM: Hoppas du hittar några skor till cicci och bs och att lunchen var trevlig

blev en sväng till sickla idag, T behövde en ny regnjacka så var inne i en väldigt bra second hand butik vid nacka station, helt sjukt med kläder, skor, leksaker.. 50 kr för en jättefin regnjacka var helt ok. lite små böcker och en leksak till H följde också med., mysig lunch och sedan lite handel innan vi åkte hem

Snorkis: Det kommer gå jättebra att vara hemma själv, du får hitta dina rutiner med leffelina och det är rätt mysigt att vara ensam också.

• smint

September: låter härligt med fotvård, behöver nog unna mig det snart också, skönt att inskolningen är igång.
    Vickan: skönt att er inskolning också är påbörjad, hoppas det går bra.
    liten: hoppas lilleman gråter mindre snart. Återkommer sen, skall fixa maten nu.

• smint

PB: Härligt att det löst sig ett tag iaf för din systerdotter

Idag var förskolan stängd för planering så haft fullt upp, ett besök för T hos frisören blev det iaf.

Lappis: Hu vad jag lider med er, vill också kunna snabbspola framåt för er.. Kram

Kul för vickan och Daniel.  Här firade vi med otroligt äcklig fisk.. Sambon hade ngn idé men det blev inte gott alls.. synd att vi gjorde så det skulle bli till matlåda för oss båda imorgon.. jaja

• smint

har inte brio en vit spis?  eller är den borta också?

Vi klurar också på en resa i slutet av sept tillsammans med mina päron. Cypern var uppe på tapeten igår, men inget bestämt ännu 

• smint

nenne: haha det kollade jag såklart inte, men bra att du hittade en i lager

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!