Välkomna till Tivoli Empatia!
Lappis: massa kramar åt ditt håll med, Fabian att det skall vara så segt, hoppas du och maken kommer fram till ngt bra beslut. Kram
Lappis: massa kramar åt ditt håll med, Fabian att det skall vara så segt, hoppas du och maken kommer fram till ngt bra beslut. Kram
Oupsie: H somnar rätt ofta i famnen också, iaf kvällstid eller em.. Skall räkna hur många timmar han sover någon dag.
Låter som ni hade en trevlig lunch igår, hade gärna följt med, var inne i stan en sväng någon timme, men vill vara hemma ifall dom ringer från fsk nu denna veckan.
Köpte västerås gurka så idag skall det läggas in smörgåsgurka, så gott. sedan står ett nytt bröd på jäsning. Hoppas H sover en stund till
ang förlossning, så var jag också öppen 4-5 cm med båda barnen, hade sjukt ont när värkarna kom så det är galet att det kan vara så olika. Men nu hoppas jag att det hänt något för snartis
AM: Härligt med trevlig middag hos vänner, men jobbigt att det blev lite sent. Hoppas det går bra för barnen på fsk
Cissi: Vilket häftigt bröllop ni varit på, lätt avundsjuk.
Några fler bröllop blir det nog i bekantskapskretsen får vi hoppas och så oss själva då kanske
Oupsie: När somnar Daisy då? tänkte om hon är på väg in i ngn ny fas? Just nu är H rätt stabil på nätterna, äter vid 21 tiden sista gången och sover sedan till morgonen, brukar vakna till vid 4 men somnar om till 7. Jinxar jag väl ngt nu när jag säger så
Snorkis: Hur har ni det? Hoppas allt är bra med lilla familjen. Kram
Porchez: Härligt med shopping, behöver nog handla både nya kläder och vinterjacka i år så jag skall börja spana nu.
nehe skall hänga tvätt nu innan H vaknar.
Kram så länge
Muggles: hehe gissar på. Ammar du?
September: låter härligt med fotvård, behöver nog unna mig det snart också, skönt att inskolningen är igång.
Vickan: skönt att er inskolning också är påbörjad, hoppas det går bra.
liten: hoppas lilleman gråter mindre snart. Återkommer sen, skall fixa maten nu.
PB: Härligt att det löst sig ett tag iaf för din systerdotter
Idag var förskolan stängd för planering så haft fullt upp, ett besök för T hos frisören blev det iaf.
Lappis: Hu vad jag lider med er, vill också kunna snabbspola framåt för er.. Kram
Kul för vickan och Daniel. Här firade vi med otroligt äcklig fisk.. Sambon hade ngn idé men det blev inte gott alls.. synd att vi gjorde så det skulle bli till matlåda för oss båda imorgon.. jaja
har inte brio en vit spis? eller är den borta också?
Vi klurar också på en resa i slutet av sept tillsammans med mina päron. Cypern var uppe på tapeten igår, men inget bestämt ännu
här har du brio vit spis
www.hiko.se/Leksaker/Varugrupp/Köksleksaker/Spisar/Brio-Spis-Vit
nenne: haha det kollade jag såklart inte, men bra att du hittade en i lager