• smint

Välkomna till Tivoli Empatia!

vilken fin pyjamas, men lite för dyr ... eller iaf för ett nattplagg

September: Nej har inte provat mössorna eller vantarna eller understället från gneis. T hade sina vantar från reima förra pret också, dom var superbra. Och hade samma mössa från pop. Men nu har hon fått en ny mössa och skall hitta vantar också.

• smint

jag köpte jättefina mysplagg på cubus förra året i en härlig färg. kanske inte lika bra kvalitet som juicy couture men ändå ok

Snaily: Åh blir så arg på sköterskor som kläcker ur sig sådana saker. tycker om knubbiga bebisar, gahh..   

• smint

september: dom är nig smarta och öppnar typ vi 18?  då de flesta hunnit hem fr jobbet.. eller jag vet inte

• smint

september: hur mår du idag?    gneis fick problem igår så dom skall öppna idag, var ramaskri på fb igår kväll, och ngn lyckades posta en felaktig bakväg till shoppen som intre riktigt öppnat så folk beställde ändå.. men dom har rett ut allt nu..

• smint

Nenne: har en kompis som har doulat en del. Hon är superbra och snäll. Hon födde tvillingar för 6 månader sedan och hade doula med sig då.

• smint

september: senaste nytt är att dom skall öppna kl 21 i kväll, så du vet  

har köpt vinterskor idag så nu är det snart färdigt för T..

huvudvärk från hell, så snart är det sova 

• smint

oms: Vinkevink , låter som det är mycket nu, jobbigt att du behövde ändra dina arbetstider.. Men vi får hoppas att det blir bra såsmåningom.

September: Hoppas du fått sova inatt, nu har jag besällt overall, blir ungefär samma pris som en reima tror jag.. 1056 med rabatten men sedan kommer ju frakten på.. 

• smint

ore, vilken webbläsare använder du?  många verkar  ha problem men IE, prova firefox, google chrome eller så?  

tror det låter bra med en 92,a han kommer ju säkert växa några cm till innnan vintern. Jag tog 104 till T, mätte henne till 101-102 häromdagen. hade hon varit 105-106 hade jag tasgot 110.. men hon kan ff ha sina pop kläder i 98. jacka och fleece.. så det blir nog bra med 104.. 

• smint

september: haha ja snacka om hype igår kväll. jag la ned och gick och lade mig..inatt när h vaknade gick jag in och beställde, hur lugnt som helst. men det verkar som folk suttit uppe och försökt hela natten...

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!