• smint

Välkomna till Tivoli Empatia!

ore: Läste i någon blogg, tror det var Anitha eller amanda shulman som testade det, kommer dock inte i håg vad hon gillade det.. Men det stod en del om det iaf

Lappis: Nej men vad trist med feber och snuva. Hoppas det känns bättre idag.  Vann rätt personer SYTYCD? Kanske kan man se finalen på kanal5.se?

Här är T ledig och vi pysslar med lite av varje, eller just nu ser hon på barbapappa, jag kollar upp förvaring på arlanda och H sover..  

Trodde i min enfald att om man bokar en taxi i förväg att dom kunde ordna så att det finns 2 bilstolar i bilen. Men det gick då inte.. har helt fått för mig att jag läst om familjer som bokat med 2 stolar.. ville helst slippa ta med H´s bilstol men kom på att det finns effektförvaring på arlanda. Men kruxet är att dom har öppet mellan 6-22 och när vi landar så kommer vi hem mitt i natten... så skall se om det funkar att ha den i ett skåp.

Något annat som man inte får glömma att ha med till barn när man åker till värmen? Ni resvana  

• smint

nenne : haha nej H får följa med  

ja men just det det var Katrin Z som testade det ja..

uppehåll ute så nu får vi passa på att gå och handla lite.  

tjing 

• smint

oupise: jag har använt fleecekläder till både H och T från åhlens när dom varit små. tycker dom varit bra

uppe m tuppen, skall till öron näsa hals mottagning med t, hon snarkar så förfärligt oxh har gjort det länge, skall kolla upp om det är polyperna...  

• smint

koko: ja polyperna var lite stora, vi pratade och resonerade, jag fick ta beslutet själv. Men vi tar bort dom, sedan pratade han även om halsmandlarna, men dom väntar vi med..

Så den 7.e okt skall hon opereras. Lite läskigt med narkos men det skall nog gå bra.

september, härligt att höra i från dig, hoppas ni får komma hem idag, jobbigt med kräkningarna, men hoppas det går över snabbt..

vilket höstväder det blev nu, men imorgon skall solen skina igen så det får vi hoppas på.  

• smint

PB: tack för tipset, kruxet är att vi åker nog taxi alternativt tåget, är bara några stationer.  Men det skall nog gå bra. 

jösses vad man skall tänka när man skall packa för sig själv och barnen.. välling, ersättning, medeciner, kläder.. jaja det blir nog bra  

• smint

am: vi åker til Kreta på fredag. Jo man packar nog för mkt, men nu skall jag verkligen göra ett försök att inte packa massor. Vi bor på lägenhetshotell så det funkar ju att tvätta för hand och hänga upp. 

Skall man ha badblöjor till H, har köpt solkläder men han kanske skall ha badblöjor när/om han badar..

• smint

am: jo blöjbadbyxor hade T, men jag kan inte hitta dom.. får svänga förbi babyproffsen imorgon och köpa ett par. Blir ju billigare än att köpa badblöjor.

Imorgon skall vi äver till skansen och T skall lämna sina nappar, bara sådär. eller hon har pratat om det i 1 vecka nu och inte haft napp sedan dess. En å¨hennes nya fsk hade lämnat sina nappar och fått diplom. Så det får vi göra imorgon  

• smint

Oms: haha helt galet att du såg vad hon läste hej på dig om du läser igen

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!