• Fårävvör

28 maj 2011

Vet att vi är ett gäng som ska gifta oss 28 maj 2011 här på BT, men har inte sett någon "egen" tråd för oss än!

Hur går det med eran planering? Själv har jag precis bokat tider för att prova brudklänning i helgen! Jublar inombords! =)

• Svar på tråden 28 maj 2011
  • La Litchi

På bröllopsguiden vet jag att man kan lägga upp önskelista där gästerna har möjlighet att sätta bock för om någon köper det. Går att lägga upp bilder och man kan lösenordsskydda sidan. Ni kan ju i så fall länka till denna sida på er hemsida.

• mri

Finns en önskelista som de som handlar bockar av på här oxå, bara så ni vet. På "min sida" osv...

Nu är det bara 84 dagar kvar.  :)

• Salat
    Fårävvör skrev 2011-03-04 22:24:44 följande:
    Salat: vi har också en hemsida och funderar på att skriva där vad vi önskar oss... Men hur gör man så att man inte får samma sak av flera olika personer? Kanske är lättare att göra så om man önskar sig pengar? De saker vi vill ha finns inte heller i en och samma butik, som typ cervera så vi kan inte göra en sån lista heller... Vill samtidigt inte göra det alltför komplicerat!

Vi önskar oss presentkort på Ticket, så ja det är nog det enklasteSkrattande Men vi har också en lista på Hasselgrens, där personalen har koll på hur många kaffekoppar etc som har handlats.
    Man kan göra så här också:
    Skriv vad ni önskar er på hemsidan och meddela samtidigt vem dom sen kan ringa. Den dom ringer till har listan och kan hjälpa till så det inte blir dubletter

• Kakform

Önskelistan här på Bröllopstorget verkar bra. Den är inte kopplad till nån viss affär, så det spelar ingen roll om gästerna kommer från andra orter. Dessutom kan man ångra sig om presenten man bokat inte fanns.
    Vi har gjort en sån, men har ju inte testat den i praktiken ännu...

• Fårävvör

Mmm får nog tests den, tack för hjälpen!

• LSJS

Nu har vi bokat bröllopsresa. Vi åker till Lisabon två dagar efter vigseln och ska vara där 4 nätter utan barnen! Ska bli superhärligt att få rå om varandra som nygifta! Trist bara att man får boka resan som om man är ogift eftersom ingen nytt pass kan fixas i förväg!

20110528
  • Fårävvör

LSJS, jag vet fick också boka i "gamla" namnet. Ännu mer surt är att mitt pass går ut i april, så får skaffa ett nytt att ha i en dryg månad...

Nu har vi gjort en önskelista här på bröllopstorget med, verkar fungera bra.

• Diamanten90

Nu är alla inbjudningar skickade:D Bara att vänta på svar från dem då:p Ska börjqa sy slöjan nästa vecka:) Spännande det här:)

• Fårävvör

Vi skickade våra i torsdags och redan har våra familjer och några vänner osat!

• tyralainen

Hejsan,

En liten fråga bara: Tycker ni att man kan ha en rund bukett med enbart röda rosor i maj?
    Passar det på vår/ sommar?

Svar på tråden 28 maj 2011