• TinkerBelle

Tantvarning – om igen!

Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!

Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.

Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!

• Svar på tråden Tantvarning – om igen!
  • MittiPrickBrud

Trevlig och skön Lucia till er alla!
    Klev upp och tittade på TV:s Luciafirande kl 07 i morse. Det var vackert, stämningsfullt och fint. Sedan gick jag tillbaka till sängen och sov ett par timmar till! Så dåligt med sömnen sista tiden, men periodvis är det ju så.

Kramar till er alla!

• Cantaton
    MittiPrickBrud skrev 2010-12-13 14:31:37 följande:
    Trevlig och skön Lucia till er alla!
    Klev upp och tittade på TV:s Luciafirande kl 07 i morse. Det var vackert, stämningsfullt och fint. Sedan gick jag tillbaka till sängen och sov ett par timmar till! Så dåligt med sömnen sista tiden, men periodvis är det ju så.

Kramar till er alla!
    Vad mysigt det lät :)
  • dfk

Tinker,Sjas för Ärkeas!!

Fjosok, det låter helt magiskt och underbart! Vilken upplevelse!

Cantaton, det låter som du hade att göra!

MIttiPrick, Tack det samma!

Är nästan övertrött, men ska snart gå och lägga mig. Imorgon väntar en ny dag♥

• MittiPrickBrud

Kram och snabbtitt innan dagens julshopping stundar.

• Cantaton

Hej på er!

Här känns det som att klockan är mitt i natten - och så är hon verkligen inte det... Jag gick upp 4.30 imorse för att ta 5.22-tåget (det första som gick) till soundcheck och gig tidigt imorse. Sjöng "O helga natt" kl. 7.15, haha... Många undrade hur jag kunde komma upp så högt så där tidigt på morgonen. De skulle bara veta hur naturligt just de höga tonerna kommer för mig. Knappt ansträngande Fast jag påstår inte att det är enkelt att sjunga tidigt på morgonen, dock... Kul var det i alla fall och mycket uppskattat!

Repade under dagen inför dop på lördag och nu ikväll har jag haft rätt mycket inspiration och tankar, så jag har skrivit ner och skrivit ner. Någon gång ska väl tankarna sorteras och bli verklighet också.

Hoppas ni mår bra!

• helenekl

Cantaton och alla andra; får man hänga här med er? De trådar jag var med i har gått i graven för läääääääääääängesen o jag har haft et långt avbrott men here I go again :D

• Bobou

Hej Helene, kul att se dig!

Haha, hur kommer det sig att du återvänder till BT just nu, mitt i värsta användarstormen mot nya designen? Jag trodde att folk skulle fly stället nu...

(Jag är en sån som varit medlem jättelänge men inte brukar vara så aktiv i mina forum, men visst känner jag igen dig - från BT och från Gamman, men min användare där raderades för att jag loggade in så sällan...)

• Fjosok

Nå, vad tycker ni om den nya designen och Bröllops-Bella?

Svar på tråden Tantvarning – om igen!