• Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!
  • Mrir

Ah, ok. vilken överraskning^^

och smart att spara på porto!

• Diamanten90

Hej! Hoppar på här:) Bröllop 28 maj:) Kyrkan bokad, festlokan bokad, frisör bokad, transport bokad, fotograf bokad, maten beställd. Ska prova brudklänningar om en vecka:D

• Wedding2012

välkommen.

oj vi har knappt bokat något alls..

vi har bokat kyrkan, fixat festlokal och sen har vi inte fixat mer.. känner att det börjar bli dags att börja snart.. är ju iofs inte förrens 27/8 vi gifter oss men ändå..

• Niini

Skulle o kolla på lite på buketter gjorda av floristen jag tänkt på. Slutade med att jag beställde min brudbukett!!

• förlovadflicka

Vill också hoppa på :) Vi gifter oss 1/10-11 och har bokat lokal för öppet hus och lokal (restaurangvariant) för festen, vigsellokal och vigselförättare, köpt klänning, bokat frisör... Och köpt en massa smågrejer :)

• las vegas bruden

Jag har inte skrivit på evigheter, men hänger på nu igen. :)

Niini skrev 2010-11-29 13:55:53 följande:
    Skulle o kolla på lite på buketter gjorda av floristen jag tänkt på. Slutade med att jag beställde min brudbukett!!
    Åhh vad roligt! Har du inte någon bild så du kan visa?
  • TheD

Jag ska gå och kika på lokaler på onsdag, kyrka bokades i juli ;) och vi ska väl skicka ut  kort till nyår tror jag. Om ca treveckor ska vi berätta för min familj och då kan det börja planeras på riktigt då mina föräldrar ska vara värdpar och syster tärna:D Sen killen som ska vara marsalk ska också få veta om ca 3 veckor.

Om vi ska ha lokalen där vi vill ha då är menyn redan klar ;)

• Niini
    las vegas bruden skrev 2010-11-29 14:48:51 följande:
     Åhh vad roligt! Har du inte någon bild så du kan visa?
    Nix, jag tycks ha ett udda val av blommor då jag inte hittar en enda bukett som ens liknar jag det jag vill ha :D Men orkidéer kommer det bli iaf :)
  • Matilda Bäcker

Hej på er 2011-brudar, här har ni en till

Klart så här långt är:

Kyrka bokad Lokal bokad Klänning köpt Brudgummens kläder hyrda Vem som ska vara tärna Vem som ska vara markalk Catering bokad Fotograf bokad Vem som ska vara toastmaster Det som är att göra inom de närmsta veckorna är: Tryckeri till trycksaker bokat (svärföräldrarna äger tryckeri så det blir billigt)

Känns som om vi har kommit rätt långt, men de nästkommande veckorna blir det till att bestämma färgtema (jag är överens men inte m2b), designa inbjudningskorten, fastställa gästlistan, boka en präst samt träffa cateringen och bestämma menyn.

Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!