• Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!
  • Zia 20090618

Jag köpte mina skor via en säljare på eBay där man väljer modell (förståsFlört), klackform och höjd, färg och typ av tyg på skorna. Vilket passade mig eftersom jag ville ha rätt låga skor (5 cm) och dessutom i en speciell färg. Blev jättenöjd, ca 500kr kostade dem Glad 

Här finns det färdiga resultatet:

http://6augusti2011.3w.se/ 

• Jeliqa

Jag hittade underbara skor på Matildas fest som är precis i min stil. Dessutom får man bestämma klackhöjd på skorna och de är inte så fasligt dyra heller. 450:-

• TrueLove

Slänger mig in här bland er 2011 brudar. Glad

Bröllop planerat till 2011-07-02.

• SaJo1981

Här kommer en brud till :) 23 juli är det dax! Jeliqa: hört från flera vänner att skorna på Matildas fest är väldigt små i storleken så mät dina fötter o skicka förfrågan till dem om hur stora skorna är i cm! Har nämligen också hittat mina drömskor där och ska göra så! Men jaaaa! Sjukt billiga skor...och snygga, dessutom är jag så glad att man kan välja klackhöjd (visserligen älskar nag höga klackar men min m2b och jag är lika långa så jag vill inte se ut som ett fyrtorn)

• Jeliqa
    SaJo1981 - Jag mätte både längd och omkrets på fotens bredaste ställe för säkerhetsskull och skickade måtten i samband med beställning så det borde inte bli fel, hoppas jag i varje fall :) Vilka skor fastnade du för?
  • SaJo1981

Jeliqa: nu vet jag inte vad de hette men de är rund tå, spetstyg (siden fanns som alternativ) med ett sidenband som knöts uppe på vristen...haha om du fattar? Ska kolla vad dom heter...

• Jeliqa

Haha jag har beställt samma! :D

• SaJo1981

Haha! Men visst är dom gudomliga? Jag blev förälskad rsta gången jag såg dom, gilar inte spetsoga skor o dessutom kör vi 1800-tals tema;)

• Jeliqa

De är perfekta! Jag gillar inte heller spetsiga skor och hade som enda krav på mina brudskor att de skulle ha band att knyta upptill.
    Spännande med 1800-tals tema. Har du köpt klänningen redan?

Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!