• Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!
  • MagicBride
    sahu skrev 2011-01-25 20:50:26 följande:
    Oj va härligt! Vi ska förmodligen göra samma resa, beronde på vad vi känner att vi kommer att ha råd med. Risk för att vi bara håller oss på västkusten, LA, San Francisco m.m. :)
    Roligt med någon som ska göra samma sak :) Skapade en tråd innan ikväll för att höra mig för om det fanns fler :)
  • Zia 20090618
    MagicBride skrev 2011-01-25 21:38:40 följande:
    Roligt med någon som ska göra samma sak :) Skapade en tråd innan ikväll för att höra mig för om det fanns fler :)
    Oj vad roligt! Här har ni ett par till med liknande planer! Flört Vi funderar på att börja i New York och avsluta i Los Angeles Glad
  • SaJo1981

smått besviken idag=(

fick ett mail från prästen som döpte våra barn vilken vi hade frågat om hon ville viga oss (hon har flyttat, dessutom ska vi ju inte gifta oss på vår hemort) hon var fantastisk verkligen!

Tyvärr meddelade hon idag att hon jobbar den helgen och inte kan komma loss=( vilken otur!

nu känner jag inte alls för att bara ta in "vilken präst som helst"

tråååk

• Minstoradag
    SaJo1981 skrev 2011-01-27 12:01:15 följande:

smått besviken idag=(

fick ett mail från prästen som döpte våra barn vilken vi hade frågat om hon ville viga oss (hon har flyttat, dessutom ska vi ju inte gifta oss på vår hemort) hon var fantastisk verkligen!

Tyvärr meddelade hon idag att hon jobbar den helgen och inte kan komma loss=( vilken otur!

nu känner jag inte alls för att bara ta in "vilken präst som helst"

tråååk

Fy vad tråkigt!
    Jag väntar jag med på ett besked från den präst som döpt våra barn..
  • planeringsdax

hej hej var ett tag sedan jag var inne här.... har haft fullt upp med kommande flytt mm mm nu har jag iaf kommit så lång att jag börjar planera vilken låt som skall sjungas i kyrkan

funderar start på

va tror ni??? va ärliga nu snälla

• planeringsdax

aaa adressen funkar ju inte men det ör iaf 

Sonja Aldén - Du är allt

• MagicBride
    planeringsdax skrev 2011-02-05 11:24:41 följande:
    aaa adressen funkar ju inte men det ör iaf 

Sonja Aldén - Du är allt

älskar den låten :) Perfekt för bröllop!
  • mrsJR

Nu är ringarna beställda Blir två nya för min del, så spännande att se hur de blir när de är klara!

Funderar också på musik till vigseln, vi vill ha något som inte alla andra har. Något eget och som stämmer överens med vår musiksmak men det är så svårt, alla våra favoritartister sjunger mestadels om olycklig kärlek och det gör sig ju inte riktigt på ett bröllop

• Liiisan

Oj hej tjejer!
    Har letat efter tråden när den förra tog slut men inte hittat!!!

Här går de frammåt :) Dryga 2,5 månad kvar :) Inbjudningskorten är utskickade... De mesta är klart..
    Kyrkan, präst,sånger,band,lokal,mat,kläder till alla utom näbbarna är klara, min ring håller på att göras, min kännings är hos skräddaren, frissör å smink är fixat...

Ja de mesta :) Helt sjukt va tiden går. Nästa vecka ska vi boka in valslektioner haha :) Va ska ni har för musik till valsen? 

Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!