• Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!
  • Diamanten90

Nu är vigselringen inhandlad:) Bara blommor osm fattas och sen kan vi gifta oss! Vad ska jag göra i vår då om all planering är slut, hehe:p RIngen är i guld och har 5 små diamater formade som hjärtan:) Precis min stil! Är så lycklig:D

• las vegas bruden
    Diamanten90 skrev 2010-12-02 09:34:57 följande:
    Nu är vigselringen inhandlad:) Bara blommor osm fattas och sen kan vi gifta oss! Vad ska jag göra i vår då om all planering är slut, hehe:p RIngen är i guld och har 5 små diamater formade som hjärtan:) Precis min stil! Är så lycklig:D
    Grattis!! =) Jag vet själv hur lycklig man var när man hittade ringen!

Nu har jag lagt in lite nya bilder på mig och klänningen i mitt galleri, så om ni vill får ni jättegärna gå in och kika och säga vad ni tycker.

Jag har satt bandet på lite olika sätt och har inte riktigt bestämt hur jag ska ha det än, men det blir svart i alla fall. =)

• Niini
    las vegas bruden skrev 2010-12-02 10:09:28 följande:
    Grattis!! =) Jag vet själv hur lycklig man var när man hittade ringen!   Nu har jag lagt in lite nya bilder på mig och klänningen i mitt galleri, så om ni vill får ni jättegärna gå in och kika och säga vad ni tycker. Jag har satt bandet på lite olika sätt och har inte riktigt bestämt hur jag ska ha det än, men det blir svart i alla fall. =)
    Bild nr. 2/3 när bandet går längs sömmen tycker jag ser snyggast ut. I och med att det är söm vid bysten så ser bandet lite malplacerat ut på de andra bilderna.
  • las vegas bruden
    Niini skrev 2010-12-02 10:16:18 följande:
    Bild nr. 2/3 när bandet går längs sömmen tycker jag ser snyggast ut. I och med att det är söm vid bysten så ser bandet lite malplacerat ut på de andra bilderna.
    Ja, jag tror också det blir bäst.. Jag hade ju ett band tidigare som satt på klänningen och det satt längs med den sömmen. 

Tack för din synpunkt. =)

• Jeliqa

Hoppas att jag också får vara med här i tråden :)
    Vi förlovade oss 28/11 och är nu i full gång av planeringen till bröllopet. Vi gifter oss den 13/8-11.  

• MagicBride
    Jeliqa skrev 2010-12-13 10:20:02 följande:
    Vi förlovade oss 28/11 och är nu i full gång av planeringen till bröllopet. Vi gifter oss den 13/8-11.  
    Välkommen :)
  • Matilda Bäcker
    Jeliqa skrev 2010-12-13 10:20:02 följande:

Grattis till förlovningen! Och välkommen hit till oss 2011-brudar!

Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!