• Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!
  • Diamanten90

Jag har köpt brudklänning nu:D Jättenöjd är jag! www.sinceritybridal.com/eu_en/sweetheart-gowns/5914.html Men den ser myyycket bättre ut i verkligheten än på bilden! Broderierna o dyl. e inte vita som de ser ut att vara här utan mer silvriga. Är riktigt nöjd:) Och fick den 20% billigare också!:) Lycklig<3

Ja, och så har jag nu fixat en kosmetolog åt mig till bröllopsdagen också:D Så nu är det bara blommorna kvar typ:p Får slappa nu i 6 månader, haha:p

• MagicBride
    Diamanten90 skrev 2010-11-29 21:30:40 följande:
    Jag har köpt brudklänning nu:D Jättenöjd är jag! www.sinceritybridal.com/eu_en/sweetheart-gown... Men den ser myyycket bättre ut i verkligheten än på bilden! Broderierna o dyl. e inte vita som de ser ut att vara här utan mer silvriga. Är riktigt nöjd:) Och fick den 20% billigare också!:) Lycklig<3 Ja, och så har jag nu fixat en kosmetolog åt mig till bröllopsdagen också:D Så nu är det bara blommorna kvar typ:p Får slappa nu i 6 månader, haha:p
    Så vacker den var :)
  • J och J

en till 2011. juli

hjälp va ni alla har bokat!

vi har typ kommit så långt att vi bestämt hur vi ska göra inbjudningskort o save-the-date. men inte mycket mer.

kanske att vi kan få tid att kolla lokaler i veckan..

känner mig lite efter just nu =)

• MagicBride

J och J skrev 2010-11-29 21:55:15 följande:
    en till 2011. juli hjälp va ni alla har bokat! vi har typ kommit så långt att vi bestämt hur vi ska göra inbjudningskort o save-the-date. men inte mycket mer. kanske att vi kan få tid att kolla lokaler i veckan.. känner mig lite efter just nu =)

lokal var det första vi bokade, hade inte ens spikat datum innan dess. Sätt igång genast eftersom det dessutom är en sommarmånad ni tänkt er :)

• J och J

Ja vi försöker =)

men det är ju jul.

sen jobbar jag vissa dar o när jag inte jobbar gör han det :/ 

lokalen är ändå nåt man vill kolla tillsammans. frisör sen är ju en annan sak.

jag hoppas att det ska gå ändå då vi gifter oss på en lite mindre ort i Norrland.

• Fårävvör
    Matilda Bäcker skrev 2010-11-29 15:06:34 följande:
     (jag är överens men inte m2b),
    :D
  • Matilda Bäcker

Jag glömde säga att frisör och makeupartist är bokad till bröllopet också, samt hotellrum till bröllopsnatten.

Och igår spikade vi färgtemat! :D Det blir aprikos/cremevit.

• förlovadflicka
    Matilda Bäcker skrev 2010-11-30 10:58:27 följande:
    Jag glömde säga att frisör och makeupartist är bokad till bröllopet också, samt hotellrum till bröllopsnatten.Och igår spikade vi färgtemat! :D Det blir aprikos/cremevit.
    Det bestämde vi som färgtema först också, har höstfärger och tema nu :) Men min klädsel kommer gå i aprikos och vitt :)
  • Matilda Bäcker

förlovadflicka skrev 2010-11-30 12:30:12 följande:
    Det bestämde vi som färgtema först också, har höstfärger och tema nu :) Men min klädsel kommer gå i aprikos och vitt :)

Coolt! Jo det blir nog aprikos och vit här med, inte cremevit eftersom klänningen inte är cremevit, utan bara vit.
    Funderar även på att ha gult eller alternativt guld med i färgtemat, vad tros om det? Vill inte ha grönt för det är så vanligt, jättemånga sommarbrudar har det. Men aprikos, vit och gul tror jag kan bli snyggt.

• förlovadflicka
    Matilda Bäcker skrev 2010-11-30 14:25:05 följande:
      Coolt! Jo det blir nog aprikos och vit här med, inte cremevit eftersom klänningen inte är cremevit, utan bara vit.Funderar även på att ha gult eller alternativt guld med i färgtemat, vad tros om det? Vill inte ha grönt för det är så vanligt, jättemånga sommarbrudar har det. Men aprikos, vit och gul tror jag kan bli snyggt.
    Vi har guld också, haha, vi är nog lite lika :P 
Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!