• Syrinx

I vått&torrt när midvinternattens köld är hård

ingenjörsbruden skrev 2011-11-02 20:58:09 följande:
    Nähäpp, nu tar jag o granskar några ritningar o pluggar en liten stund till!

Puss o Gonatt tråden!
    Flitiga du!
    Puss och godnatt!

• Syrinx
    Ninnnis skrev 2011-11-02 20:25:40 följande:
    Tittar på Uppdrag Granskning på ettan, herregud!
    Vad händer på Uppdrag Granskning? Fästmannen har satt på någon riktig b-film i action/äventyrsgenren..........
  • Syrinx

Ninnis, så spännande med kommande syskonförsök!

Blomman, är du här och smygläser? Hur känner du dig nu? 

• Syrinx
    Fru sy skrev 2011-11-02 20:04:51 följande:
    Nu har jag maten färdig, blir chilliconcarne här ikväll. Jag har städat av det värsta och dukat fram fint med tända ljus. Mannen har fått träna så han är nöjd. Och dessutom har han bokat av jakten på söndag och lovat att försöka vara hemma vid 17 imorgon. Han lyssnade alltså på vad jag sade  
    Hurra! Vad skönt att han lyssnade och lägger mer tid på er. Det måste kännas jätteskönt att få möjlighet till lite egentid även för dig
  • Syrinx

Vad mysigt det låter med fikan hos Ingis på fredag, förresten! KaffeHjärta

*spammar järnet* Cool

• Syrinx

Alltså... Påkostade b-filmer är helt klart mycket mer smärtsamma än "riktiga" b-filmer, som man ju kan skratta åt. Herregud alltså. Tyst

• Syrinx
    Syrinx skrev 2011-11-02 21:13:44 följande:
    Alltså... Påkostade b-filmer är helt klart mycket mer smärtsamma än "riktiga" b-filmer, som man ju kan skratta åt. Herregud alltså. Tyst
    Emellanåt verkar filmen faktiskt helt okej, men så helt plötsligt flyger det häxor och djävlar (eller om det är vampyrer, jag är inte så engagerad att jag orkar titta så noga) överallt. Död
  • Syrinx
    ingenjörsbruden skrev 2011-11-02 21:17:44 följande:
    Eller hur! Det kommer vi att göra, eller vi MÅSTE lösa det innan dess. Mkt beror på maken slutkördhet o mkt på jobbet o han vet om det o vi har pratat om det. Denna gången kom han till mig o bad om ursäkt så det går framåt!

Flitig vetitusan, ett illa ont måste för att ha en någotsånär flytande tillvaro....tyvvärr....men men....tenta på tisdag *GULP*
    Hurra för ursäktande make! Vad bra! Skål Då finns det ju verkligen hopp!

Heja heja inför tentan! Men alltså, jag måste fråga ju - vad är det du läser nu? Är du redan färdig ingenjör och detta är vidareutbildning? *dumma frågor* 
  • Syrinx
    ingenjörsbruden skrev 2011-11-02 21:18:22 följande:
    hahaha det går inte att skrämma iväg ngn i denna tråden tror jag....hahahaha
    Hahaha! Och tur är väl det!

Svar på tråden I vått&torrt när midvinternattens köld är hård