I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Nu har jag säkert glömt hälften ändå, trots att jag har spammat sönder här.
Vinkar till er allihopa, och framförallt alla som jag glömt att kommentera!
Nu har jag säkert glömt hälften ändå, trots att jag har spammat sönder här.
Vinkar till er allihopa, och framförallt alla som jag glömt att kommentera!
Åh Fru Bygg! *skäms* Jag har ju alldeles glömt att kommentera och säga världens största GRATTIS till er lilla prinsessa!!! Så jag säger det nu istället - grattis grattis grattis!!! Så snabbt förlossningen gick, oj oj! Men vad härligt att läsa att allt har gått så bra och att du var så nöjd med allt. Så rart av E att vara så gullig mot sin lillasyster också - jag kan tänka mig att ni är stolta!
Skickar massor av tankar och styrkekramar till dig också - så otroligt jobbigt med amningsproblematiken och att nattsömnen är så knapp. Jag kan ju tyvärr inte råda någonting, men jag vet att det finns så många kloka här i tråden och jag tror att du ska lyssna på din kropp. Det är bara du som känner den. *kram*
Det låter förresten som att ni haft en fantastisk helg, Ninnis, Ingis och Blomman! Så mysigt med långa nattliga samtal och massor av skratt!
Här är det också kanelbullebakning på gång. Jag är så glad att fästmannen lyckades hitta riktigt smör igår, det verkar ju vara slut både här och där runt om i Sverige! Så ovan man är att saker och ting i mataffären tar slut mer än bara tillfälligt, det manar till eftertanke tycker jag. Mitt i min iver över kanelbullar som står och jäser i köket får jag vara glad och tacksam över att vi bor i ett så rikt land, där vi kan få tag på nästan allt nästan precis när som helst. Det är fantastiskt, och orättvist på samma gång.
Ingis, sakta ner!!! Det var nämligen sådär jag höll på - febrig och alldeles för mycket att göra så allt gick i 190. Till slut sa kroppen ifrån och fick mig däckad i mer än två veckor. Det är inte värt det, jag lovar! Hoppas du kan ta det lugnt och krya på dig ordentligt.