• daniiel

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

eml33h skrev 2012-10-19 11:35:10 följande:

Fanns två olika alternativ med VISA, varav den ena inte funkade å den andra var den jag använde, samt ett likadant fast med Mastercard, å ett med Western Union.

Hm. Okej.. jag har alltid kunnat betala med paypal och det känns ju faktiskt lite bättre och säkrare.
  • daniiel
    eml33h skrev 2012-10-22 10:12:58 följande:
    Har nu försökt beställa klänningen från Dino..
    Går ej komma vidare till betalningssidan.
    Mejla till Landy, skicka bilder på klänningen du vill ha och fråga vad det skulle kosta att sy upp den och beställ därifrån istället :) Mitt tips..
  • daniiel

Dubbelkolla med dom hur mkt, du måste ju veta exakt. Lägg upp det som "Okej, 199 + 60 i frakt, visst?" ;) Och fråga om rabatt! Ofta har dom rabattkoder och ifall man beställer via mejl, så kan dom tex dra av 10%.

• daniiel

Klart du kan pruta på det sättet :) Jag har gjort det flera gånger och har alltid fått rabatt.

Håller tummarna för att det ska lösa sig med Dino, så du inte förlorar pengar!

• daniiel
    eml33h skrev 2012-10-22 13:34:05 följande:
    Hoppas : )

Hur ser en sånhär ut i ryggen?
    Och det verkar inte gå att välja storlek??
    www.landybridal.co/waistcoats-mens-formalwear...
    Bra fråga.. den kanske är som en "black tie waistcoat" (vad heter det på svenska, smoking?), alltså rygglös? Ser nästan ut som att det skulle vara en sån modell. Väldigt konstigt att man inte kan välja storlek. Står det ens vad den är i för storlek?
  • daniiel

Ah okej, ja dom har ju ett par i silver :) Bra priser tycker jag dom har, det är väldigt bra kvalitet på det vi beställde. Lätt att ha kontakt med företaget och snabb leverans. Plus att man slipper tänka på tull och moms :)

Haha låter som en bra idé att muta honom med det. Hade funkat på min karl ;P

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!