Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Fanns två olika alternativ med VISA, varav den ena inte funkade å den andra var den jag använde, samt ett likadant fast med Mastercard, å ett med Western Union.
Fanns två olika alternativ med VISA, varav den ena inte funkade å den andra var den jag använde, samt ett likadant fast med Mastercard, å ett med Western Union.
Dubbelkolla med dom hur mkt, du måste ju veta exakt. Lägg upp det som "Okej, 199 + 60 i frakt, visst?" ;) Och fråga om rabatt! Ofta har dom rabattkoder och ifall man beställer via mejl, så kan dom tex dra av 10%.
Klart du kan pruta på det sättet :) Jag har gjort det flera gånger och har alltid fått rabatt.
Håller tummarna för att det ska lösa sig med Dino, så du inte förlorar pengar!
Precis, halterneck med som ett band bak i ryggen. Men en väst kan ni säkert hitta någon annanstans också. Har du kollat tex Ebay?
Vi beställde väst och kravatt till maken samt slipsar till marskalkerna från www.mytuxedo.co.uk och är riktigt nöjda. Dom hade dock ingen väst i den där lilafärgen.
Ah okej, ja dom har ju ett par i silver :) Bra priser tycker jag dom har, det är väldigt bra kvalitet på det vi beställde. Lätt att ha kontakt med företaget och snabb leverans. Plus att man slipper tänka på tull och moms :)
Haha låter som en bra idé att muta honom med det. Hade funkat på min karl ;P
Det är väl en klyscha för att det är sant :)