Minuz skrev 2012-10-25 18:34:12 följande:
Woho, vad härligt med en uppdatering! :) Det låter ju som att du/ni verkligen är på gång, även om det finns lite kvar att göra. Det ska bli väldigt spännande att få se bilder på klänningen sen och båda klänningarna är fina, så det kommer bli bra oavsett!
Rosen du har gjort är verkligen jättefin. Jag tvärkikade in här tidigare ikväll, men hann inte skriva något då, men min dotter satt brevid mig och direkt när hon såg blomman så sa hon "Wow, titta mamma, så fin!" och jag håller med henne. Den är betydligt mkt finare än rosorna på våran tårta.
Jag tror en pälsbolero kan bli väldigt snyggt och passande till ett vinterbröllop, men behöver du en sån? Och känns det som att du har råd och tid så att säga?
Men vad är det med buketten då, vad är du tvekar inför? Är det någon annan blomma du skulle vilja ha också? Jag trodde som att du var väldigt säker på din sak där.
Det var inte ett dåligt kap du gjort med ringen där! Vart köpte du den?
Pralinerna bör du väl kunna göra när som helst? Såna har väl en hållbarhet på typ 2 månader?, om man förvarar dom rätt.
Det är ju många som inte träffar prästen förrän riktigt nära bröllopet, typ 2 veckor innan. Den enda anledningen till att vi träffade prästen över 1 månad före, var för att han hade semester ända fram till veckan före vårat bröllop. Känn ingen stress där iaf, ni kommer hinna träffa prästen, men om du vill kan du väl alltid ringa redan nu och boka in en tid, så du vet när ni ska dit.
Och ja, du har gott om tid på dig att hinna fixa med allt som är kvar :) Det är över en månad kvar!