Kinaklänningar och gaffel däremellan!
1700tal, jag kommer alltid svara till Pinki här ;P
Neeeej, men vad säger du?! Åh, vad jag önskar att jag kunde köpa en sådan butik, eller öppna en egen. För mig skulle det vara rena rama drömmen! Tyvärr bor vi helt fel till för det :P Skippa trädgårdar och satsa på klänningar! ;)
Dottern mår helt okej :) Hon kan dock inte vara på fritids, så jag måste vara hemma. Vi är i kamp med FK just nu, som alltid. Jag får ju ingen ersättning för att vara hemma med henne eftersom jag inte har någon inkomst. Jag kan ju dock aldrig skaffa mig en inkomst heller pga av jag måste vara hemma med henne. Jag faller liksom emellan där. Nåja, vi klarar oss och hon mår bra, det är huvudsaken! :)
Hur går det för dig/er då? Jag märker att du säger "vårt hus", innebär det att ni köpt hus nu? :)
Oj, ni fick vänta ett bra tag på bilderna, men som dom säger.. den som väntar på något gott ;) Och självklart vill vi (jag) kika! :D Jag tycker bilderna, men framförallt du och din make, är jättefina! Wow. Din bukett är ju minst sagt imponerande ;P Och jag måste erkänna att klänningen är fin.. faktiskt haha
Haha nja, vi gjorde en fotografering senare, men det blev ingen TTD riktigt. Klänningen är fortfarande hel och fin ;) Vi var i en lekpark, ett industriområde och på stranden. Tanken var ju att hoppa i plurret på stranden, men det var en alldeles för kall dag. Nåja, vi fick några väldigt fina bilder ändå, första bröllopsdagen till ära :) Främst på dottern, såklart hehe