Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Kul att höra att det funkat för några! Då finns det hopp
Hahaha, nu vet jag inte vad jag ska tro om min kinasäljare Jag frågade på chatten om de kunde skicka bilder på klänningen när de börjat sy alternativt innan de skickade den. Först svarade hon: Dont worry, it will be beautifull. När jag frågade om de iaf inte kunde göra det eftersom jag skulle tycka det var roligt att se den svarade hon: But I dont have the camera.
Fick anstränga mig för att inte skratta rakt ut eftersom jag är på jobbet! Jag vet att de inte är så super på engelska men hur ska man tolka det?! Finns det ingen kamera eller är det någon annan som har den?! Jag får nog helt enklet vänta och se om/när klänningen kommer
Nu är min klänning skickad, fem dagar före utsatt tid! Hoppas. hoppas att den kommer innan helgen Hoppas också att den inte kommer på fredag för jag kommer ha fullt upp (pokerkväll med jobbet på fredagen och möhippa för en vän på lördag) och inte hinna prova den ordentligt innan söndag. och då kommer jag dö av nyfikenhet, både bokstavligt och bildligt talat!
Håll alla tummar för att den ser ut som på bilden, är fint sydd och sitter som en handske!