• lilja

Hur mycket lägger ni på er ring?

För kul bara, hur mycket kommer ni lägga på er/era ringar?

Vi kör på ring till mig och den hamnar nog på 10'000-15'000.

• Svar på tråden Hur mycket lägger ni på er ring?
  • Tårtsmula

Min förlovningsring kostade 18 900 kr och vigselringen 22 000 kr. MIn blivandes ring kostade 7 000 kr.

• S2011

199 kr. Och 479 kr för bm's ring. Har sett ut en ring med safirer som jag siktar på till 1årsdagen, den kostar ca 7000 kr.

• vinterbrud120106

Har egendesignat en ring som består av tre olika ringar.
    Först en slät rödguldsring som är 4mm sedan en vitguldsring som är 3mm med stenar runt om efter det en slät rödguldsring till på 4mm med fyra stenar i en kvadrat. Detta till en kostnad av 27000 kr

• Ankie och Jocke

Våra förlovningsringar kostade 5000 resp 7000 för mannens och jag hade tänkt en vigselring för runt 4000...men den vi båda fastnade för kostar oss nu 9000kr vilket jag anser är mycket. Min blivande make tyckte att jag absolut var värd just den ringen så det var bara att ge sig.

• Emblas Mamma

Skulle inte kunna lägga för mycket på ring eftersom jag inte får använda den i jobbet etc.
    Har även mycket "skit" att göra hemma som att rensa i trdgårdslanden, hålla på med djuren mm..

Min ring kostar 6.500 och har mycket bling, vilket jag vill ha.
    Skulel det vara äkta diamanter skulle den kosta 100.000 :)
    Men det är lätt hänt att tappa en. Inte så kul alls! Då får man ta det lite lugnt och det gör inte jag! Ganska slarvig med.

• Aniara4

Jag tänkte ha en slät guldring för 3-4000. Men jag börjar tveka lite nu och fundera på att ha nån liten sten på ändå - men det är nog bara för att jag har hängt på Bröllopstorget för mycket!

• Abi

Min förlovningsring kostade runt 7000, och vigselringen kostade 10500 men den var nedsatt så kostade bara 8000, min man ville bara ha en ring som kostade ca 6000... 

When you cried I'd wipe away all of your tears, when you'd scream I'd fight away all of your fears
  • Mertzi

Jag ska ha en slät vitguldsring, 6mm och den kommer kosta ca. 5000.
    Min snubbe trivs bra med sin förlovningsring så den får åka på spa och på fin och få gravyr :)

• Beautiful Disaster
    S2011 skrev 2011-06-09 21:54:24 följande:
    199 kr. Och 479 kr för bm's ring. Har sett ut en ring med safirer som jag siktar på till 1årsdagen, den kostar ca 7000 kr.
    Skönt med fler som tänker som jag Har också sett ut en ring till ettårsdagen, så blir en billigare men lika fin ring till dagen D.
    Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
  • Amejuli

Har inte hundra bestämt mig men  tror jag kommer ta en som kostar 15 000 med ordinarie pris men då det just nu var 25% rabatt så kostar den ca 11 000. Hade väl tänkt mig lite lägre pris först men svårigheten att hitta något jag gillade gjorde att jag tänjde lite på budgeten...

Min blivande ska byta ut sin förlovningsring till en som kostar 5400.

Svar på tråden Hur mycket lägger ni på er ring?