Hur mycket lägger ni på er ring?
För kul bara, hur mycket kommer ni lägga på er/era ringar?
Vi kör på ring till mig och den hamnar nog på 10'000-15'000.
För kul bara, hur mycket kommer ni lägga på er/era ringar?
Vi kör på ring till mig och den hamnar nog på 10'000-15'000.
Vi gav ca 600kr för min vigselring, den är tungsten. Våra förlovningsringar är också tungsten.
Vi ville ha ringar som inte många andra har så därav matterialet.
Min ring kostar väl drygt 16.000 kr egentligen men vi fick lite rabatt på den.
Har bara vigselring, ingen förlovningsring.
min förovningsring kostade 3000 tror jag och min mans 1500. det är titanringar och min har en iiten diamant. vigselringarna kommer gå på 3500kr styck tror jag. jag har en ljusblå sten och mannen en svart. det passar våra titanringar som en blå skåra i mitten.
Jag har inte bestämt mig för någon ring ännu.
Tittade lite väl intresserat på en Filigran från Kalevala (ursnygg!), men med en kostnad på strax över 11.000 så var den på tok för dyr.
Jag tänker mig att våra ringar ska gå på max 5.000 styck.
Våra förlovningsringar gick på 2.500 kr tillsammans.
MYSULLIS: Vad har ringen för märkning inuti? HAR?
Vi kommer ha en budeget på 2000 kr på ringar. Då av att jag jobbar inom resturang och får inte ha ring på mig på jobbet. då tycker jag det är onödigt att ha en ring värd flera tusen tals kronor. Köper mig en dyrare klänning istället. =)
Jag har ännu inte kunnat bestämma mig för en cushion cut eller rund briljanstlipad diamant. Vet inte hur länge jag velat mellan dessa två slipningar men det måste kännas 100% rätt då detta är en så pass stor investering.
Vår budget är lagd till ca 30.000 $ och då är inte infattning och skatt inräknad. Vi måste betala skatt då vi kommer köpa diamanten i USA. Infattningen kommer absolut vara i platina och handtillverkad av en extremt skicklig guldsmed i N.Y.