Hur mycket lägger ni på er ring?
För kul bara, hur mycket kommer ni lägga på er/era ringar?
Vi kör på ring till mig och den hamnar nog på 10'000-15'000.
För kul bara, hur mycket kommer ni lägga på er/era ringar?
Vi kör på ring till mig och den hamnar nog på 10'000-15'000.
Förlovningsringen med diamanter och safirer kostade 4300 kr.
Vigselringen kostar 6900 kr.
Båda i vitt guld.
Skulle väl egentligen kostat runt 26.000 men lyckades få dom riktigt billigt ^^
Inte en krona.
Jag kommer att ha min avlidna svärmors vigselring... suuuuperfin ring som tillhört en alldeles fantastisk människa.
Känns bra att hon ändå får vara med på nåt sätt :)
vi köpte tre ringar på en gång. Två till mig och en tll honom. Fick 30 procent rabatt på hela köpet och sen sålde vi lite annat guld.
Allt skulle kostat ca: 25000 kr, men vi betalade bara 12000 kr för alla tre! :)
Min ring kostar ca 500:- och det är min drömring,,, vill absolut inte ha någon annan än just den!!
Min förlovningsring kostade ca 9000 kr, och detsamma för min blivande mans ring. Min vigselring kommer vi nog lägga någonstans mellan 10 000 - 15 000 kr på.
Våra förlovningsringar kostade 7000:- tillsammans, men vigselring kostade 4600:-, och då hade de dragit av 25% rabatt..
Rabatt på förlovningsringarna från Schalins, landade till slut på 3000 kr per ring. Min vigselring "plockades ihop" ur schalins ordinarie sortiment för att matcha förlovningsringen exakt. Detta till det fantastiska priset 5800 kr, de flesta ställen jag pratade med skulle ha 9000 kr för den.
Bild på ringarna tillsammans finns i mitt galleri, älskar att bära dem och tittar lite extra på handen varje dag! =)
Min förlovningsring gick på 6500kr och hans på 7000kr. Han vill inte ha en till ring men jag ska ha en vigselring som kostar 7800kr.
Vi betalade paketpris för våra ringar 30.000. Då fick vi två förlovningsringar och min vigelring. Jag trodde jag ville ha en ring med sten i, ni vet en såndär prinsessring som står upp men jag kom fram till att eftersom jag inte är van att ha smycken så skulle den bara fastna i allt. Min Förlovningsring har en diamant nersänkt i sig och vigselringen har 11st nedsänkta diamanter. Så det blingar bra ändå
Knappt 2000 kr för båda. Vi tog titan för att det slipper pläteras om eller behandlas något. Rött och gult guld vill jag inte ha och vitt guld måste ompläteras och så. De sa att det behövs vartannat år, men min svåger och hans fru behövde göra det efter bara 9 månader!!! De gulnar.
Så vi tog titan så vi slipper sådant. Och guldsmeden sa att titan är ett väldigt bra material, du kan köra över dem med en traktor utan att det syns! I min finns en cubic zirkonia. Jag valde det för att kunna lägga mer på bröllopet och så önskar jag mig en diamant när vi firar 5 eller 10 år istället som gifta. Är ju inga problem att byta ut!