• 2000

Göteborg:s brudar 2013, SE HIT! här kan vi hjälpas åt.

Hej ALLA Göteborg:s brudar! Hur långt har Ni kommit i Er planering?

Min tanke med denna tråd är att ALLA Göteborg:s brudar kan samlas här och stötta och hjälpa varandra i ALLA bröllopsämnen.

SÅ HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN TILL ATT HJÄLPA ANDRA BRUDAR OCH FÅ HJÄLP SJÄLV!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-03 20:49
    Uppdatering 2012-10-03.
    Jag har beklagar att jag inte har skrivit i tråden.
    Det beror på privata skäl.
    Men jag ska läsa den och följa den.
  • Svar på tråden Göteborg:s brudar 2013, SE HIT! här kan vi hjälpas åt.
  • Sjörå

Jag går med här även om jag kommer att gifta mig i Härryda kommun. Hoppas att det är ok? Kommer säkert att behöva en del tips om saker i Göteborg.

• sirifredde

Jag och min blivande man kommer gifta oss i maj 2013 i Dicksonska palatset. I dag bokas vigseln blommorna är nästan bestämda och ringen klänning och lite sådant kvar ...

• LinneaR
    Sjörå skrev 2012-08-27 20:48:03 följande:
    Jag går med här även om jag kommer att gifta mig i Härryda kommun. Hoppas att det är ok? Kommer säkert att behöva en del tips om saker i Göteborg.
    jag ska också det...i Landvetter! var gifter ni er?
  • Sjörå
    LinneaR skrev 2012-08-31 18:01:43 följande:
    jag ska också det...i Landvetter! var gifter ni er?
    Vi gifter oss borgerligt på Hällsnäs Herrgård
  • mrs2b

Var och handlade papper och tyg till inbjudningskort och dekorationer för några dagar sedan . Hittade In.ex bakom NK, de hade mycket fint papper och just i den nyans vi letade efter, så det är ett tips. =) 

Vet någon ett bra Catering-företag i Gbgs-området?  tips? 

LinneaR: Just i Landvetter-området vet jag inte några lokaler, men jag var på ett bröllop i Kolmaden- Delsjön. Gillade den lokalen! Tror den är rätt billig och så får man ta med sig eget också. Annars finns nog många båtklubbar eller föreningslokaler att kika på. 

• Ri 2013

Äntligen en göteborgs-tråd :D
    Vi gifter oss i Hällsnäs i juli och jag har än så länge bara inhandlat min drömklänning. Har börjat leta save the date-kort också..
    Tips på en bra och relativt billig fotograf, någon?

• brudpar2013

Och har en till fråga. Någon som kan tipsa om bra sminkös och frisör? Var ska ni göra allt? själv letar jag för fullt! :)

• sirifredde

Någon som vet av en bra sminkös inte allt för dyr ?

Svar på tråden Göteborg:s brudar 2013, SE HIT! här kan vi hjälpas åt.