amerika skrev 2013-07-20 16:44:57 följande:
Härligt att få så mycket hjälp!! Vi har oxå en hel del nära & kära som hjälper oss, annars hade vi aldrig rett ut det ekonomiskt!
Personligen kan jag inte förstå hur man kan lägga så fantastiskt mycket pengar på någonting som varar en dag och sedan är över! Trevligt kan man ju ha ändå, men ar jag. Men alla är olika och har man pengarna så är det ju förstår upp till var och en.
Jag tycker oxå det är roligt med en mer personloig touch på ett bröllop än att allt ska vara tillrättalagt och perfekt ordnat. Men det är ju jag det!
Jag håller med fullständigt. Och oavsett om man gör det till ett "budgetbröllop" så är det fortfarande den garanterat dyraste dagen i livet. Jag tänker inte gå och vända på varenda krona när det kommer till bröllopet, men jag kommer tänka efter lite extra. Är det värt att köpa en klänning för 25 000 eller lägger jag hellre de pengarna på god mat och en bröllopsresa? Eller, en bit av en resa i alla fall
Både min sambo och jag har ganska specifik smak och är bestämda om vad vi tycker är snyggt, men ingen av oss orkar detaljstyra, pilla eller pyssla. Så det får bli vad det blir
Vi har ju varandra, det är viktigaste delen av bröllopet, resten löser sig. Jag är så avslappnad att jag börar undra om min sambo lägger Valium i mitt morgonkaffe. I vanliga fall kan jag stressa sönder över småsaker, nu tittar jag på honom och tänker att jag vill vara med honom resten av mitt liv, sedan glömmer jag bort att stressa. SÅ SKÖNT!